سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ مرداد ۱۳۹۶ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دومین جشنواره فیلم سلامت

Jashnvare Salamat

بیش از ۵۰۰ اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه دومین جشنواره فیلم سلامت رسید.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره فیلم سلامت، با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دومین دوره جشنواره فیلم سلامت دبیرخانه این جشنواره تعداد آثار ارسالی را به تفکیک اعلام کرد.

بر اساس این گزارش از زمان انتشار فراخوان تا پایان وقت اداری ۳۱ تیرماه مجموعا ۵۵۳ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

در بخش دانشجویی تعداد ۲۳۱ اثر، سینمایی ۶۳ اثر، مستند ۱۶۴ اثر و برنامه های تلویزیونی ۹۵ اثر متقاضی شرکت در این جشنواره شدند.

هیات انتخاب و داوری جشنواره کار بررسی آثار رسیده را به زودی آغاز خواهد کرد.

دومین جشنواره فیلم سلامت در چهار بخش سینمایی،مستند،برنامه های تلویزیونی و دانشجویی شهریور امسال برگزار می شود.

فیلم های شرکت کننده در جشنواره درباره حفظ و ارتقای سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی (نظیر پیشگیری و درمان انواع بیماری-های واگیر و غیر واگیر و بیماری های خاص، ترویج تغذیه سالم، تحرک فیزیکی، دوری از دخانیات، دوری از مواد مخدر و محرک، دوری از الکل، زندگی عاری از خشونت و آسیب ها به ویژه حوادث ترافیکی، سلامت روان، مهارت های زندگی و خودمراقبتی، ترویج فرهنگ صحیح مصرف دارو، نقش مردم و ارایه دهندگان خدمات بهداشتی در تأمین، حفظ و ارتقای سلامت، طرح تحول سلامت، سلامت و ایمنی غذا، سلامت و ایمنی محیط زیست، پیوند اعضاء، اهداء خون، ایدز) می باشند .

جشنواره سلامت با هدف نمایش آثار ایرانی با محوریت نقش سلامت در زندگی انسان و با شعار «زندگی سالم ،با نشاط و امید» در شهریور ماه سالجاری در تهران برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>