سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ مرداد ۱۳۹۶ در ۱۲:۰۲ ب.ظ چاپ مطلب
فیلیپ ساپرکین اعلام کرد :

مصطفی قربانپور فیلم سینمایی «لالاکن» را می‌سازد

filip-saprekin

فیلم سینمایی «لالاکن» به کارگردانی مصطفی قربانپور بزودی وارد مرحله تولید می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از مدیر روابط عمومی، فیلیپ ساپرکین تهیه کننده اجرایی فیلم «لالاکن» با اشاره به روند ساخت این فیلم گفت : فیلم «لالاکن» یک فیلم خانوادگی و فانتزی است که مخاطب آن خانواده ها و کودکان  و  نوجوانان  هستند.

وی ادامه داد : داستان فیلم درباره  پسری به نام آرش است که پدر و مادرش باهم اختلاف دارند آرش  در سالگرد ازدواج پدر و مادرش برای حل این اختلاف با دوست خودش تصمیم جالبی می گیرد.

ساپرکین ادامه داد : این فیلم کاملا در بخش خصوصی  ساخته می شود و تاکنون  حضور مصطفی قربانپور به عنوان  نویسنده فیلمنامه و کارگردان، حسن کلامی به عنوان تهیه کننده، علی زادمهر به عنوان مدیر روابط عمومی و تبلیغات  قطعی شده است.

وی ادامه داد : پروانه ساخت فیلم صادر شده است و در حال مذاکره با بازیگران مختلف و همچنین عوامل پشت دوربین هستیم و به محض آنکه عوامل قطعی شود ساخت فیلم آغاز می شود.

گفتنی است مصطفی قربانپور پیش از این کارگردانی فیلم «دوازده روز» را در کارنامه خود دارد .

فیلیپ ساپرکین نیز پیش از این در فیلمهای سینمایی «اکسیدان» ،«قاتل اهلی» و «بیا از گذشته حرف بزنیم» به عنوان بازیگر حضور داشته است .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>