سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ مرداد ۱۳۹۶ در ۹:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
با رویکرد سینما و تئاتر؛

سمپوزیوم طراحی صحنه و لباس تهران آغاز به کار کرد

akbar-jalili

دوره دوم سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس تهران با رویکرد سینما و تئاتر رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش سوره سینما، اکبر جلیلی رییس سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس با اشاره به اینکه این سمپوزیوم با تغییرات مثبتی همراه است، بیان نمود که: اولین دوره سمپوزیوم سال گذشته با بررسی طراحی صحنه و لباس در حوزه تئاتر برگزار شد و در این دوره قرار است علاوه بر حوزه تئاتر نگاهی هم به سینما داشته باشیم.

جلیلی گفت: متاسفانه بسیاری از سازمان‌ها و نهادها از دوره اول این رویداد حمایت نکردند و تصور نمی‌کردند سمپوزیوم با این نظم و برنامه و جدیت برگزار شود، اما خوشبختانه با بازخوردهای مثبتی که رو به رو شدیم،  اکثر نهادهایی که به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت می‌کنند قول همراهی و همکاری در سمپوزیوم را به ما داده اند.

رییس سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس ادامه داد: متاسفانه حوزه طراحی صحنه و لباس تا امروز به صورت تخصصی مورد بررسی قرار نگرفته و با توجه به برنامه‌هایی که به زودی اعلام می شود این سمپوزیوم می‌تواند فرصت مناسب برای بررسی تخصصی این هنر و رشد و ارتقای طراحی صحنه و لباس باشد.

جلیلی در پایان با بیان این نکته که ما  در حال تجربه‌ی یک فرآیند کاملا مستقل هستیم،  از تمامی علاقمندان و نهادهایی که می‌توانند در ادامه‌ی راه جهت ارتقای سمپوزیوم همیار و همکار ما باشند دعوت به همکاری کرد.

لازم به یادآوری است به زودی اخبار بیشتری از سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>