سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ خرداد ۱۳۹۲ در ۱۰:۰۷ ق.ظ چاپ مطلب

پیش‌تولید فیلم «مرخصی» آغاز شد

tv-film

فیلم ویدئویی «مرخصی» به کارگردانی بهروز فرجی به تهیه‌کنندگی مرتضی احمدی بعد از انتخابات کلید می‌خورد.

فیلم ویدئویی «مرخصی» به کارگردانی بهروز فرجی به تهیه‌کنندگی مرتضی احمدی بعد از انتخابات کلید می‌خورد.

بهروز فرجی درباره فعالیت کنونی خود به سوره سینما گفت: مدتی است برای فیلم بلند «مرخصی» که فیلمنامه آن را به نوشته‌‌ام به تهیه‌کنندگی مرتضی احمدی پروانه ساخت ویدئویی دریافت کرده‌ایم. وی ادامه داد: پیش تولید این فیلم شروع شده و تقریبا عوامل آن قطعی شده‌اند. طبق برنامه‌ریزی انجام شده بعد از انتخابات ریاست جمهوری فیلم را کلید خواهیم زد. تاکنون با بازیگرانی مذاکره شده که با قطعی شدن حضورشان اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

فرجی افزود: این فیلم موضوعی اجتماعی حادثه‌ای دارد که روایتگر یک روزنامه نگار است که در صفحه حوادث یک روزنامه کار می‌کند. او که از کارش خسته شده و درصدد است که استفا دهد اما به اجبار مرخصی چند روزه‌ای می‌گیرد که در این مرخصی درگیر اتفاقاتی می‌شود. عرضه و توزیع این فیلم قرار است از شبکه خانگی انجام شود.

از عوامل اصلی این فیلم می‌توان به مدیرتصویربرداری: مسعو دامامی، صدابردار: وحید نجف زاده، مدی رتولید: محمد رشید نیا، تدوین: کسری آتشی، طراح لباس و صحنه: پیام حسین سوری، طراح گریم: مهدی حبیبی، آهنگساز: حمید رضا صدری، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری پاج فیلم،  اشاره کرد. بهروز فرجی فیلم سینمایی «یک قدم تا مرگ»، «سلول»، و «هشتمین روز» را کارگردانی کرده است.