سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ شهریور ۱۳۹۶ در ۹:۴۵ ق.ظ چاپ مطلب

اسباب بازی‌های ادبیات محور موضوع دهمین قسمت «همبازی» می‌شوند

hambazi-entezam

دهمین قسمت برنامه تلویزیونی «همبازی»، با حضور حامد انتظام، شاعر آیینی و از طراحان اسباب بازی‌های ادبیات محور از شبکه پنج پخش می‌شود.

به گزارش سوره سینما، دهمین قسمت برنامه تلویزیونی «همبازی»، با حضور حامد انتظام، شاعر آیینی و از طراحان اسباب بازی‌های ادبیات محور، امروز ساعت ۱۶:۱۵ از شبکه پنج پخش می‌شود.

بنابراین گزارش، بررسی و معرفی بازی‌های رایانه‌ای، بازی آپارتمانی، اسباب‌بازی و مهدکودک، دیگر آیتم‌های این برنامه تلویزیونی است که به روی آنتن می‌رود.

برنامه تلویزیونی «همبازی» با شعار «اولین برنامه تلویزیونی درباره ویژگی‌های خوب بازی» به روی آنتن رفته و هر هفته روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۶:۱۵ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود و تکرار آن هم روز بعد ساعت ۱۱ است.

محمدحسین بزرگی، تهیه کننده، مجید رستگار، کارگردان هنری، حسین گلزار و علیرضا بیات هم سردبیری این برنامه را با اجرای مسعود غزنچای برعهده دارند، «همبازی» در مدرسه سینمایی عمار تهیه شده است. گزیده‌ها و خلاصه این برنامه در کانال تلگرامی «هم‌بازی» به نشانی t.me/hambazi_tv منتشر می‌شوند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>