سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ شهریور ۱۳۹۶ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
با حضور وزیر بهداشت و اجرای رضا رشیدپور؛

برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم سلامت در تالار وحدت/ تقدیر از رخشان بنی‌اعتماد و کتایون نجفی‌زاده

salamat-ekhtetam

آیین اختتامیه دومین جشنواره فیلم سلامت با حضور وزیر بهداشت و تقدیر از رخشان بنی‌اعتماد فیلمساز و کتایون نجفی زاده رییس انجمن اهدای عضو با اجرای رضا رشیدپور برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما، محمد حمیدی مقدم کارگردان آیین اختتامیه دومین جشنواره فیلم سلامت درباره جزئیات این مراسم گفت: این مراسم از ساعت ۳۰ :۱۷ الی ۲۰ در تالار وحدت برگزار می شود و چهره های شاخص سینما و حوزه سلامت، فیلمسازان و مهمانان خاصی به این رویداد دعوت شده‌اند.

وی با اشاره به حضور دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و معاونان وی در این مراسم، افزود: اختتامیه دومین جشنواره فیلم سلامت به طور رسمی از ساعت ۱۷:۳۰ شروع می شود.

همچنین در این مراسم از مرحوم علی معلم که سال گذشته داور جشنواره بود و وحید نصیریان کارگردان انیمیشن که به تازگی او را از دست داده ایم، یادی خواهیم کرد.

حمیدی مقدم با اشاره به دو نکوداشت این مراسم توضیح داد: در اختتامیه جشنواره همچنین از رخشان بنی اعتماد فیلمساز شاخص سینمای ایران به دلیل سابقه فعالیت‌های اجتماعی و دکتر کتایون نجفی زاده رییس انجمن اهدای عضو به پاس زحماتشان تقدیر می‌شود.

وی ادامه داد:همچنین  برگزیدگان بخش های برنامه های تلویزیونی، فیلم های مستند و دانشجویی و سینمایی جشنواره نیز در این مراسم معرفی می شوند.

این کارگردان باسابقه در اجرای مراسم های مختلف سینمایی و فرهنگی هنری با اشاره به اجرای مراسم توسط رضا رشید پور خاطر نشان کرد: امیدواریم این مراسم اختتامیه جشنواره سلامت ریتم پرشتاب، مفرح و جذابی داشته باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>