سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ شهریور ۱۳۹۶ در ۱۱:۴۵ ق.ظ چاپ مطلب

آغاز فصل جدید برنامه «سینما دو» از ۲۳ شهریور/ پخش زنده

cinema2

اولین قسمت از فصل جدید برنامه «سینما دو» به صورت زنده پنجشنبه ۲۳ شهریورماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی برنامه سینما دو؛ اولین قسمت از فصل جدید برنامه «سینما دو» با تغییرات ساختاری ویژه ای به صورت زنده پنجشنبه ۲۳ شهریورماه تقدیم مخاطبان علاقمند به هنر هفتم خواهد شد.

این برنامه هر هفته با محوریت یک «موضوع ویژه» میزبان مهمانان مختلفی می شود و گفت و گوهایی تخصصی را با اهالی سینما پی می گیرد. همچنین گزارشی از «اکران های روز سینما» در کنار نگاهی به «رویدادهای سینمایی هفته» از دیگر بخش های در نظر گرفته شده برای این برنامه است.

«سینما دو» در فصل گذشته خود میزبان سینماگرانی چون مسعود کیمیایی، فریدون جیرانی، علیرضا رئیسیان، ابوالحسن داودی، سیروس الوند، همایون اسعدیان، هاتف علیمردانی، بهروز شعیبی و … بوده و گزارش های ویژه ای از جشنواره سی و پنجم فیلم فجر و سایر رویدادهای سینمایی را به بینندگان این شبکه تقدیم کرده است.

«سینما دو» کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه کنندگی و کارگردانی حمیدرضا معدنچی که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>