سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ شهریور ۱۳۹۶ در ۱۲:۱۲ ب.ظ چاپ مطلب

جدیدترین پوستر فیلم سینمایی «اگزما» رونمایى شد

egzema

پوستر جدید فیلم سینمایى «اگزما» به کارگردانى مهران مهدویان رونمایى شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه، «اگزما» نخستین ساخته بلند مهران مهدویان است که اکران آن از ٨ مرداد در گروه هنر و تجربه آغاز شده است و جدیدترین پوستر این فیلم سینمایى در هفتمین هفته اکران با طراحى رضا تیمورى رونمایى شد.

این فیلم در فضایى متفاوت و نو به روایت داستان مى پردازد و مهران مهدویان با نگاه اجتماعى آن را به نگارش در آورده است. «اگزما» در سىوپنجمین جشنواره فیلم فجر و در بخش هنر و تجربه با نام «چشم ها»به نمایش درآمد.

شیوا مکی نیان، دیبا زاهدی، حسام محمودی، کریم امینی، کمیل علیپور و نادر فلاح در«اگزما» به ایفای نقش پرداختهاند و در خلاصه داستان آن آمده است:رویا در تلاش است زندگی خود را در آرامش نگه دارد، از طرفی نمیخواهد شوهرش از گذشتهاش با خبر شود. او در این مسیر با مشکلاتی مواجه میشود.

اسامی کامل عوامل فیلم سینمایی «اگزما» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهران مهدویان، تهیهکنندگان: علی یازرلو- علی فاتحی، مشاور کارگردان: محسن قرایی، مدیر فیلمبرداری: احسان اسکندری، مدیر صدابرداری: سعید بجنوردی، طراحی و ترکیب صدا: بهروز معاونیان، طراح چهرهپردازی: محمود دهقانی، طراح لباس: مجید مظفری، طراح صحنه: زهرا محبی، تدوین: مهران مهدویان، موسیقی: علیرضا جمالی، دستیار اول کارگردان و برنامهریز: مسعود جورسرا، مدیر تولید: محمود ناقل، منشی صحنه: آوا بالاور و مشاور رسانهای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.چ

poster-egzema