سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ مهر ۱۳۹۶ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

ستاره‌های سینما میهمان برنامه «پارک ساعی» رادیو ایران می‌شوند

parke-saei

برنامه «پارک ساعی» به تهیه کنندگی مهدی ساعی و با اجرای سهند داداشی نسب عمران از رادیو ایران پخش می‌شود.

به گزارش سوره سینما، مهدی ساعی تهیه کننده برنامه «پارک ساعی» در خصوص این برنامه اظهار داشت : «پارک ساعی» پارکی در رادیو ایران است که ستاره‌های سینما میهمان آن می شوند .

وی ادامه داد : این برنامه توسط برگزیدگان فصل اول مسابقه  «یک دو صدا» رادیو ایران ساخته می شود و تاکنون هنرمندانی چون رامبد جوان، بهنوش بختیا‌ری، سام درخشانی و….میهمان این برنامه بودند .

مهدی ساعی با اشاره به اینکه این برنامه دارای آیتم‌های متنوعی است افزود: «سبا نامه» یکی از آیتم‌های پارک ساعی است که درآن مهمانان ویژه برنامه بصورت طنز معرفی می‌شوند .

زوج های جوان و تازه عروس و دامادها در آیتم «تا ما شدن» که اجرای آن برعهده مهسا حدادی و محمد رزاق مهر است میهمان میشوند و گفگو می کنند.

«ده چی» بخش گزارشی برنامه با اجرای نیما اعتصام درمورد مشاغل مختلف می باشد و لیلا موسوی در آیتم «شیرین مثل کودکی» با کودکان گفتگو می کند .

آیتم «طناب» بخشی طنز در خصوص معرفی کتابهای طنز با اجرای آتوسا فرهی است .

گفتنی است این برنامه جمعه ها ساعت ۱۹الی۲۰ به تهیه کنندگی مهدی ساعی و با اجرای سهند داداشی نسب عمران  از رادیو ایران پخش می شود .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>