سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ خرداد ۱۳۹۲ در ۱۰:۵۸ ق.ظ چاپ مطلب
جشنواره فیلم کودک مزین به نام پیامبر اسلام(ص)/

جشنواره بین‌المللی فیلم کودک شاید به همدان برگردد

jafar-goodarzi

جعفر گودرزی مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم کودک از احتمال برگزاری این جشنواره در شهر همدان خبر داد.

جعفر گودرزی مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم کودک از احتمال برگزاری این جشنواره در شهر همدان خبر داد.

گودرزی درباره آخرین خبرها از برگزاری بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک به سوره سینما گفت: ما به طور قطع از تغییر محل برگزاری جشنواره صحبتی به میان نیاوردیم، اما با توجه به اینکه شهرداری اصفهان به تعهدات خود در سال قبل عمل نکرده است، ما هم اعلام کردیم که ممکن است به پیشنهادات دیگری که از شهرهای دیگر داریم فکر کنیم.

گودرزی افزود: همدان یکی از شهرهایی است که به شدت پیگیر جشنواره است و از همان سالی که جشنواره از این شهر به اصفهان برگشت، به طور مداوم برای میزبانی جشنواره اعلام آمادگی دارد و ممکن است یکی از گزینه های اصلی ما برای جایگزینی باشد.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم کودک گفت: از بعد از پایان جشنواره سال گذشته بنیاد سینمایی فارابی کار خود را درباره آن تعطیل نکرد و رایزنی‌هایی انجام داد و پیوسته کارهای مورد نیاز را مورد پیگیری قرار داد و سعی داشت که امسال چند عنوان فیلم خارجی هم داشته باشد. با یونیسف هم صحبت هایی داشته ایم و ان شا الله پربار تر از سال گذشته جشنواره را برگزار خواهیم کرد.

وی در خصوص پیش بینی خود از کیفیت جشنواره پیش رو اضافه کرد: امسال نسبت به سالیان گذشته جشنواره بهتری را شاهد باشیم. ضمن اینکه برای سومین سال متوالی به بخش فیلمنامه‌نویسی کودک توجه نشان داده ایم و امسال کار را به دست کسی سپرده ایم که خود دغدغه این موضوع را دارد. وحید نیکخواه آزاد عمر خود را در این عرصه صرف کرده و به خوبی از پس این مسوولیت بر خواهد آمد.

جعفر گودرزی در پایان گفت: دو سال قبل جشنواره به نام امیرالمومنین علی (ع) مزین شد و سال گذشته آن را به نام حضرت زهرا(س) برگزار کردیم و امسال جشنواره کودک با نام پیامبر اسلام (ص)، پدر آسمانی تمام کودکان جهان، متبرک می شود.

افتتاحیه بیست و هفتیمن جشنواره فیلم کودک ۱۵ مهر برگزار می شود و از ۱۶ تا ۱۹ همین ماه برقرار خواهد بود و به گفته گودرزی بین ۱۰ تا ۱۲ عنوان فیلم بلند سینمایی با هم رقابت خواهند داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>