سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ مهر ۱۳۹۶ در ۹:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

حمید استیلی میهمان برنامه «حب الحسین» می‌شود

hamid-estili

حمید استیلی سه شنبه ۱۸ مهرماه در برنامه «حب الحسین» به بیان تجربه‌های معنوی خود از عشق به اباعبدالله الحسین (ع) می‌پردازد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما؛ «حب الحسین» در گفت و گو با هنرمندان، ورزشکاران و بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون به واقعه عاشورا و ارادت به سید و سالار شهیدان؛ امام حسین (ع) نگاهی متفاوت دارد.

این برنامه تا کنون میزبان میرطاهر مظلومی، مژده لواسانی، مسعود رایگان، شهرام شکیبا، فریبا کوثری، داریوش ارجمند ،سیدحمیدرضا برقعی،فخرالدین صدیق شریف، عنایت بخشی، محمود پاک نیت،سید جواد هاشمی و سعید حدادیان بوده و در شب های دیگر نیز با حضور هنرمندان و چهره های دیگر روانه آنتن می شود.

«حب الحسین» کاریست از گروه خانواده و ستاد اربعین به تهیه کنندگی پویان هدایتی و فاطمه کریمی و اجرای حامد نگارش که در ایام محرم هر شب ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود و بازپخش آن ساعت ۶:۳۵ صبح روز بعد خواهد بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>