سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ مهر ۱۳۹۶ در ۱۰:۱۱ ق.ظ چاپ مطلب
برای اولین بار در ایران ؛

سریال «پیکسل» را با اپلیکیشن خواهید دید/ آشتی هنر و تکنولوژی

pixel1

سریال «پیکسل» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و محمود معظمی بر اساس طرحی به نویسندگی حامد عنقا این روزها در صدد است تا به عنوان اولین مجموعه اینترنتی از طریق اپلیکیشن در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، «پیکسل» که کارگردانی فاز اول آن را محمود معظمی و و فاز دوم و سوم را محمدحسین لطیفی بر عهده داشته این روزها در آخرین مراحل فنی قرار دارد و به زودی به صورت اینترنتی از طریق اپلیکیشن منتشر خواهد شد.

با پیشرفت تکنولوژی و ارتقای پهنای باند که به بالا رفتن سرعت اینترنت منجر شده این فرصت برای آثار تصویری فراهم است تا تولیدات خود را روی اینترنت با بهترین کیفیت بارگذاری کنند. این مجموعه نیز با توجه به اینکه از کیفیت تصویری بالایی برخوردار است در رایزنی با ۲ اپراتور بزرگ اینترنتی قرار است محصول خود را در فضای مجازی ارائه دهد.

pixel2

یکی از مزایای این نوع پخش سریال این است که کاربران برای مشاهده این مجموعه فقط هزینه هر قسمت را پرداخت می کنند و حجم اینترنت مصرفی شان از طریق این دو اپراتور ضمن اینکه سرعت بالاتری دارد رایگان محاسبه می شود.

علاوه بر نوع انتشار متفاوت این مجموعه از دیگر ویژگی های آن این است که پایان های متفاوتی برای سریال در نظر گرفته شده و بیننده می تواند پایان دلخواه خود را انتخاب کند. به همین خاطر «پیکسل» نخستین سریال تعاملی به حساب می آید که طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی آن بر عهده حامد عنقا است. او ساختار روایی سریال را با شیوه ای متفاوت پایه ریزی کرده است تا مخاطب خودش بتواند در سرنوشت قهرمان داستان مشارکت داشته باشد.

pixel3

این سریال در ژانر معمایی ساخته می شود و قصه آن حول و حوش یک اتفاق هولناک شکل می گیرد، اتفاقی که موجب می شود زندگی یک خواننده معروف و پر طرفدار با سرنوشت دو سوپراستار سینما گره بخورد. اما چه کسی این اتفاق را رقم زده و آن را جلو می برد؟ نکته دیگر درباره این سریال اینکه ‎«پیکسل» به چهار زبان روسی، ترکی، اردو و عربی دوبله می شود.

حمید گودرزی، سحر قریشی، کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ، برزو ارجمند، لیلا اوتادی، جواد یحیوی، نرگس محمدی، یاسمن معاوی، وحید شمسایی، امید حاجیلی و محمدحسین لطیفی با هنرمندی مهراوه شریفی نیا بازیگران اصلی «پیکسل» هستند.

pixel4

دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از: طراح، نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا، کارگردان: محمود معظمی، مشاور کارگردان: محمد حسین لطیفی، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، طراح صحنه و لباس: سیامک احصایی و سحر شهامت، تدوین: امیرشیبان خاقانی، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، مدیران برنامه ریزی: فرزاد رحمانی و زینب نصراللهی، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، سرپرست تیم بدلکاری: امیر بدری، مدیر تدارکات: شهرام اسلامی، عکاس: پیام نصیری خرم و مدیر تولید: افشین قلی پور.

pixel5


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>