سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ مهر ۱۳۹۶ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

حضور «انزوا» در بخش رقابتی فیلم‌های اول جشنواره «کمرایمیج» لهستان

enzeva

«انزوا» اولین فیلم بلند سینمایی مرتضی‌علی عباس‌میرزایی به عنوان تنها نماینده ایران در بخش رقابتی فیلم های اول و دوم جشنواره «کمرایمیج» به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش سوره سینما، جشنواره «کمرایمیج» لهستان معتبرترین جشنواره تخصصی فیلمبرداری در دنیا محسوب می‌گردد و جوایز قورباغه طلایی, نقره‌ای و برنزی خود را به بهترین فیلمبرداری اهدا می‌کند. بدین ترتیب مهدی ایل‌بیگی به عنوان مدیر فیلمبرداری انزوا, نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمبرداری در بخش فیلم‌های اول و دوم‌ست که با آثاری از کشورهای امریکا, اوکراین, انگلستان, لهستان, دانمارک و تولید مشترک فنلاند-آلمان-سوئد- به رقابت می‌پردازد.

در خلاصه فیلم آمده است که پرویز پس از شش سال با ضمانت رییس زندان هفتاد و دو ساعت مرخصی میگیرد تا همسرش را که به تازگی فوت کرده است دفن نماید و در مراسمش شرکت کند. اما پرویز دغدغه دیگری دارد….

«انزوا» به تهیه کنندگی پیمان جعفری در بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فجر به نمایش در آمد و جزو پنج فیلم برتر ارائ مردمی به شمار می‌آمد. همچنین نامزد دریافت جایزه خلاقیت و استعداد درخشان در جشن انجمن منتقدان سینما معرفی شد.

جشنواره «کمرایمیج» شامل بخش اصلی, بخش فیلم های اول و دوم, بخش فیلم‌های دانشجویی و همچنین کارگاه‌های تخصصی‌ست که از تاریخ ۲۰ تا ۲۷ آبان (۱۱تا ۱۸ نوامبر) برگزار می شود.

پخش جهانی فیلم «انزوا» با موسسه AIFILMPRO به مدیریت محمد علی غیاثوند می باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>