سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ مهر ۱۳۹۶ در ۷:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

کارگاه «هنر، سینما، ارتباط» در جشنواره فیلم کوتاه تهران برگزار می‌شود

filmkootah34

کارگاه «هنر، سینما، ارتباط» با حضور صادق صمدی از ۲۸ تا ۳۰ مهر در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، صادق صمدی با همکاری امور استان‌های انجمن سینمای جوان، کارگاه «هنر، سینما، ارتباط» را از ۲۸ تا ۳۰ مهر در سالن شماره ۳ پردیس سینمایی ملت برگزار می‌کند.

این کارگاه در ۳ جلسه در رابطه با روش‌های مدیریت در سینما و ارتباط با فیلمسازان و قشر هنرمند خواهد بود. از آنجا که انجمن سینمای جوان ایران با حجم بالای مخاطب هنرمند فیلمساز و عکاس و … در سراسر کشور مواجه است ضرورت برگزاری این کارگاه با مضمون هنر، سینما و ارتباط بر کسی پوشیده نیست.

کارگاه ۳ روزه «هنر، سینما، ارتباط» آخرین روش‌ها و متدهای روز دنیا را برای مدیران سخت‌کوش انجمن سینمای جوانان ایران تدریس می‌کند. از این رو امور استان‌های انجمن برای اولین بار قصد دارد در تاریخ ۳۴ سال برگزاری این رویداد سینمایی مهم بنیان‌گذار این کارگاه شود.

سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ۲۵ تا ۲۹ مهرماه در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>