سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ مهر ۱۳۹۶ در ۶:۰۸ ب.ظ چاپ مطلب

دومین پوستر فیلم سینمایی «غیرمجاز» رونمایی شد

poster-gheyre-mojaz

دومین پوستر فیلم سینمایى «غیرمجاز» به تهیه کنندگى محمدحسین عامرى پویا و کارگردانى حسن یکتاه پناه رونمایى شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومى این فیلم سینمایى، در حالى که فقط ١٠ روز تا اکران فیلم سینمایى «غیرمجاز» به تهیه کنندگى محمدحسین عامرى پویا و کارگردانى حسن یکتاپناه باقى مانده، پوستر این فیلم با طرحى از روژان ایرجى منتشر شده است.

اکران عمومى «غیرمجاز» از ١٠ آبان در سینماهاى کشور آغاز خواهد شد و پخش آن را در ایران رسانه فیلمسازان مولود با مدیریت حبیب اسماعیلى برعهده گرفته و پارسیان فیلم لندن هم پخش بین اللملى این اثر را در اروپا بر عهده دارد که همزمان با اکران عمومى در کشور آغاز خواهد شد.

بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از میلاد کی‌مرام، لیلا زارع، یاسمن معاوی، نگار جوکار با حضور پریوش نظریه و با هنرمندی لوون هفتوان.

فیلم سینمایی «غیرمجاز» یک اثر اجتماعی است که داستان آن روایتگر بخشی از زندگی دختر جوانی است که در پی یافتن نامزد خود به تهران می‌آید و در این راه با ناملایماتی روبه رو می شود که توقع آن را ندارد.

فهرست کامل عوامل اصلی فیلم سینمایی «غیرمجاز» عبارتند از تهیه کننده: محمد حسین عامری پویا، کارگردان: حسن یکتا پناه، جانشین تهیه کننده: سمیرا عبدیان، مدیر فیلمبرداری: رضا رخشان، دستیار کارگردان و برنامه ریز: نغمه نظری، منشی صحنه: مونا پیرایش، جانشین تولید: فرزین فرزدنیا، مدیر تولید: رضا نوروزی، طراح صحنه و لباس: علی وطن دوست، طراح گریم: عباس عباسی، صدابردار: جواد مقدس، نورپرداز: عباد اله به افروز، طراحی و ترکیب صدا: حسن مهدوی، موسیقی: محمد ناهیدی، خواننده تیتراژ پایانی: علی لهراسبی، تدوین: منوچهر اولیایی، فیلمنامه: محمد سلیمانی، سرمایه‌گذار: محمد حسین عامری پویا، مشاور تبلیغات: شهرام سیف هاشمى، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>