سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ آبان ۱۳۹۶ در ۱۱:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

جشنواره عمار فراخوان ثبت خاطرات «اولین درآمد» پدرها، مادرها و بزرگ‌ترها را منتشر کرد + تیزر

filmma

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، با هدف مشارکت جوانان و نوجوانان در ثبت محتوای مردمی و ثبت خاطرات پدر، مادر و بزرگترها از اولین درآمدشان، فراخوانی با عنوان «اولین درآمد» منتشر کرد.

به گزارش سوره سینما، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، در راستای ثبت محتوا و نهضت فیلمسازی مردمی، فراخوانی با عنوان «اولین درآمد» پدرها، مادرها و بزرگ‌ترها منتشر کرد.

بر اساس این فراخوان، علاقمندان به ویژه جوانان و نوجوانان می‌توانند با دوربین خانگی یا تلفن‌همراه از پدر، مادر و بزرگ‌ترهای خود درباره خاطره اولین درآمدشان و اتفاقات پیرامون آن، حداکثر ۱۰ دقیقه فیلم بگیرند و در بخش «فیلم ما» جشنواره عمار شرکت کنند.

همچنین مساجد، مدارس، پایگاه های بسیج و دیگر مجموعه های مردمی نیز می‌توانند به صورت گروهی در این بخش شرکت کنند. به این صورت که هر مجموعه از اعضای خود بخواهد که با امکاناتی که در اختیار دارد، فیلم بگیرد و آثار را یک‌جا و به نام آن مجموعه برای جشنواره ارسال کنند.

filmma-poster

بنابرین گزارش، علاقمندان فیلم‌های خود را می‌توانند از طریق یکی از روش‌های ارسال از راه سایت جشنواره عمار به نشانی AmmarFilm.ir ، ربات تلگرامی @filmema_ammar_bot و شماره تلگرامی ۰۹۹۰۵۳۲۹۳۵۱ در این بخش ثبت کنند.

فراخوان ثبت خاطرات «اولین درآمد» پدرها، مادرها و بزرگ‌ترها را به همراه جزوه فیلمسازی آسان می‌توانید از لینک پیوست شده دریافت کنید.

فراخوان ثبت خاطرات «اولین درآمد» پدرها، مادرها و بزرگ‌ترها

جزوه فیلمسازی آسان

لینک دانلود: تیزر فراخوان ثبت خاطرات «اولین درآمد» پدرها، مادرها و بزرگ‌ترها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>