سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ خرداد ۱۳۹۲ در ۱۲:۴۹ ب.ظ چاپ مطلب
رضایت از همکاری با حسن فتحی/

فریبا متخصص: شرایط را می‌دانستم، بازیگری را انتخاب نمی‌کردم

143728_471

بازیگر مجموعه «زمانه» گفت اگر شرایط امروز بازیگری را می‌دانست این حرفه را انتخاب نمی‌کرد.

بازیگر مجموعه «زمانه» گفت اگر شرایط امروز بازیگری را می‌دانست این حرفه را انتخاب نمی‌کرد.

فریبا متخصص به سوره سینما گفت: آخرین کار من «زمانه» به کارگردانی حسن فتحی بود. این سریال را خیلی دوست داشتم و بسیار مشتاقم همکاری با حسن فتحی را دوباره تجربه کنم. آنقدر به ایشان اعتماد دارم که برای هر فیلمنامه‌ای که پیشنهاد دهند حاضرم بازی کنم.

متخصص اضافه کرد: فیلمنامه‌ها بسیار ضعیف است. هر کاری هم که بازی می‌کنی خیلی دیر دستمزد می‌گیری. در این شرایط ترجیح می‌دهم در گزینش پیشنهادها وسواس داشته باشم. حاضر نیستم در هر کار و با هر کارگردانی کار کنم. هنوز حق انتخاب دارم و کسی من را مجبور به بازی در کاری نمی‌کند پس سعی می‌کنم در آینده در فیلم‌های بهتری بازی کنم.

وی درباره کم‌کاری سال‌های اخیرش توضیح داد: در این سال‌ها یا فیلمنامه‌ها ضعیف و کلیشه‌ای بود یا شناخت از کارگردان نداشتم و یا قسمت نمی‌شد که حضور بیشتری در بازیگری داشته باشم. سریال «زمانه» با دیگر پیشنهادها فرق داشت.از این تجربه راضی‌ام، هر چند هنوز هم به لحاظ مالی با من تسویه نکرده‌اند.

متخصص درباره اینکه آینده بازیگری‌اش را چطور می‌بیند گفت: با این شرایط فکر نمی‌کنم آینده روشنی داشته باشم. هر چه جلوتر می‌رویم فیلم‌ها و سریال‌ها ضعیف‌تر می‌شوند. اگر می‌دانستم چنین شرایطی در انتظارم است هرگز این شغل را انتخاب نمی‌کردم.

بازیگر «تولدی دیگر» افزود: دوست دارم همکاری با داریوش فرهنگ و حسن فتحی برایم تکرار شود. هنوز خیلی‌ها من را با عنوان بازیگر «تولدی دیگر» می‌شناسند. «تولدی دیگر» به من ثابت کرد چقدر کارگردان خوب در ماندگاری کار بازیگر مهم است. حاضر نمی‌شوم به خاطر پول یا هر چیز دیگری در فیلم یا سریال ضعیف بازی کنم. هیچکس از پول بدش نمی‌آید اما پول درآوردن به چه قیمتی؟ آن هم در شرایطی که تسویه با بازیگر اینقدر دیر اتفاق می‌افتد.

متخصص در فیلم‌های سینمایی «سیب سرخ حوا»، «روزی که خواستگار آمد» و… بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>