سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ آذر ۱۳۹۶ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

ادامه سریال «سایه‌بان» با حضور بهزاد فراهانی + آنونس

sayeban1

از پنجشنبه ۱۶ آذر قصه بهزاد فراهانی در سریال «سایه‌بان» کاری از برادران محمودی آغاز می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو، این سریال که تا کنون یازده قسمت از آن پخش شده است از این قسمت با حضور  بهزاد فراهانی بازیگر نقش خسرو  که از گرجستان آمده ادامه پیدا می کند. مژده دختر دایی خسرو( بهزاد فراهانی) است که قرار بود با آرمان ازدواج کند اما به دلایلی این اتفاق نیافتاده است.

از  دیگر بازیگران این مجموعه می توان  امین تارخ، هستی مهدوی فر، محمدرضا غفاری، مجتبی پیرزاده، محمد ولی زادگان، رویا جاویدنیا، افسانه کمالی، حسام محمودی، علیرضا جعفری ، سینا مهراد، افشین اخلاقی، زهرا بهروز منش، علیرضا ثانی فر، سجاد دیر مینا، پیمان مقدمی، علی غلامی، با حضور پریوش نظریه، رویا تیموریان، علی اوسیوند، کمند امیر سلیمانی محمد عمرانی و با حضور افتخاری  کامران تفتی و آناهیتا افشار را نام برد.

sayeban2

«سایه‌بان» نخستین سریال برادران محمودی است که محسن چاوشی تیتراژ آن را خوانده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده: «سایه‌بان قصه زندگی امروز ما و شماست، دو رفیق که در منطقه‌ای کارگرنشین بزرگ شده‌اند، تا پای جان تلاش می‌کنند که چراغ خانه هایشان را روشن نگه دارند.

ایستاده‌اند در برابر سرنوشت سرکش. عشق و ایمان ، خون می شود در رگ های شان تا از پا نیفتند و دلخوش بمانند به رحمت خدا و فرداهای بهتر، اما زخمی در راه است، زخمی که سنگ محکیست برای رفاقت دیرینه شان …»

سریال «سایه‌بان» کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو که از شنبه تا پنج شنبه  ساعت۲۱:۳۰ روانه آنتن می شود و بازپخش آن ۱ نیمه شب،۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵ روز بعد می باشد.

لینک دانلود: آنونس سریال «سایه‌بان» کاری از برادران محمودی


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>