سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ آذر ۱۳۹۶ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

«سینماتک تهران» در حوزه هنری افتتاح می‌شود

cinematec

«سینماتک تهران» عصر یکشنبه ۱۹ آذرماه با حضور میهمانانی ویژه در حوزه هنری افتتاح می‌شود.

به گزارش سوره سینما، «سینماتک تهران» با رویکرد اکران فیلم‌های مستند روز دنیا با ترجمه اختصاصی و جلسه نقد و بررسی فرمی و محتوایی آثار،‌ عصر امروز (یکشنبه ۱۹ آذر) افتتاح خواهد شد.

در این مراسم که از ساعت ۱۶ در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود، مهمانانی ویژه از اساتید سینما، رسانه و اهالی فرهنگ و هنر حضور دارند.

موضوع برنامه اول، نقش مشاوران و استراتژیست‌ها در دنیای سیاست است که طی آن مستند

“Get Me “Roger Stone محصول ۲۰۱۷ با ترجمه اختصاصی به نمایش در می‌آید. این مستند درباره «راجر استون» مشاور رئیس‌جمهوران جمهوری‌خواه آمریکاست.

علاوه بر سخنران ویژه مراسم، سیده‌زهرا امامزاده دانشجوی دکتری رسانه و ارتباطات دانشگاه کنتربری و برنا دانش پژوهشگر مسائل آمریکا به عنوان کارشناس در نخستین برنامه سینماتک تهران حضور دارند.

شرکت در افتتاحیه و برنامه نخست سینماتک تهران برای عموم آزاد و رایگان است.

حضور در برنامه‌های بعدی سینماتک فقط برای اعضای آن امکان‌پذیر خواهد بود و عضویت از طریق سایت آن به نشانی cinoteh.com انجام می‌شود.

همچنین تسهیلاتی ویژه برای عضویت دانشجویان، منتقدان سینما و اهالی رسانه در باشگاه مخاطبان سینماتک تهران در نظر گرفته شده است که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم، ساعت ۱۶ به سالن سوره حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان‌های حافظ و سمیه مراجعه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>