سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ آذر ۱۳۹۶ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
آرش آصفی به «سوره سینما» گفت:

فیلم «گیتی همسر علیرضا» را آماده نمایش دارم/ از «کُلُنِل» تا «کورش کبیر» پری صابری

asefi1

آرش آصفی که با بازی در فیلم سینمایی «رستاخیز» بیش از پیش شناخته شد در حال حاضر فیلم دیگری با عنوان «گیتی همسر علیرضا» را آماده نمایش دارد.

آرش آصفی بازیگر که به تازگی با نمایش «کُلُنِل» روی صحنه تئاترشهر حضور داشت درباره تازه ترین فعالیت های خود به سوره سینما گفت: این نمایش اولین تجربه جدی و حرفه ای من در تئاتر بود که به نویسندگی و کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور در سالن اصلی روی صحنه رفت و اگرچه بسیار آموزنده بود ولی فکر می کنم تئاتر بعد از مدتی بازیگر را به ورطه تکرار می اندازد.

وی افزود: اجرای نمایش شاید تجربه گرانبهایی باشد اما به نظرم کار خسته کننده ای است چون مدام تکرار دارد و از یک جایی به بعد حس و حال تازگی از بین می رود و من فکر می کنم حتی بازی ها هم بیات می شود. به همین خاطر است که جلوی دوربین بودن را بیشتر ترجیح می دهم و احساس می کنم با روحیه من سازگارتر است.

آصفی ادامه داد: از بازی در تئاتر خیلی خرسندم و من اوایلش می خواستم خودم را محک بزنم و معتقدم این شانس در اختیار بازیگر وجود دارد که در هر تمرین و هرشب که روی صحنه می رود خودش را نسبت به شب گذشته اصلاح کند اما همه این ها به تکرار می افتد و شاید هیچوقت اجرا روی صحنه دغدغه همیشگی من نباشد.

asefi2

بازیگر فیلم سینمایی «رستاخیز» بیان کرد: البته به این معنی نیست که هیچوقت سراغ آن نروم اتفاقا در رابطه با نمایشنامه «کورش کبیر» که توسط پری صابری نوشته شده و کارگردانی هم قطعا به عهده ایشان است صحبت کردیم و در صورت مهیا شدن شرایط همکاری خواهیم داشت. تا کنون یکی دوبار مقدمات اولیه فراهم شده و تهیه کنندگی کار هم بناست به عهده جهانگیر کوثری باشد ولی همه چیز به احوال خانم صابری بستگی دارد و امیدوارم این نمایش امکان روی صحنه رفتن را پیدا کند.

آرش آصفی عنوان کرد: با بزرگان کار کردن اتفاق خیلی خوبی است که نباید از آن غافل شد و در نمایش قبلی هم تجربه کار در سالن اصلی تئاتر شهر خوب بود اما اصولا سینما را بیشتر دوست دارم و به مدیوم های دیگر ترجیح می دهم.

وی همچنین درباره فعالیت های سینمایی خود بیان کرد: به تازگی بازی در فیلم سینمایی «گیتی همسر علیرضا» نخستین ساخته سینمایی حمید رضا هنری را به پایان رساندم که به نظر می رسد عوامل فیلم درصدد هستند تا کار را در جشنواره فیلم فجر رونمایی کنند. من هنوز نسخه بعد تدوین را ندیدم و امیدوارم خروجی کار هم قابل قبول باشد. تهیه کنند این فیلم همایون رضا عطاردی است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>