سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ آذر ۱۳۹۶ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

امیرشهاب رضویان و مادرش مهمان برنامه «پنجره‌ها» می‌شوند

panjereha2

سومین برنامه «پنجره‌ها» این هفته میزبان امیرشهاب رضویان، مادرش رابعه مدنی و اشکان کمانگری خواننده خواهد بود.

به گزارش سوره سینما، مجید واشقانی جمعه این هفته در سومین برنامه هفتگی «پنجره‌ها» با امیر شهاب رضویان و رابعه مدنی گفت‌وگویی شنیدنی و متفاوت خواهد داشت. رضویان نویسنده، کارگردان و بازیگری است که حدود چهل فیلم کوتاه و هفت فیلم بلند در کارنامه کاری خود دارد. او برای ساخت فیلم «مینای شهر خاموش» برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شده است. رابعه مدنی دانش آموخته رشته مربی گری کودک و بازنشسته آموزش و پرورش است. او در سریال هایی مانند «وضعیت سفید»، «پایتخت»، «شمس‌العماره» و فیلم‌های سینمایی «بوسیدن روی ماه»، «شیر تو شیر»، و… به عنوان بازیگرهنرنمایی کرده است.

آرش کمانگری خوانند آواز سنتی، مهمان دیگر «پنجره‌ها»، موسیقی را از سال ۱۳۷۴ در گرگان و با فراگیری ساز سنتور نزد ناصر صفایی آغاز کرد و از سال ۱۳۸۱ به تهران آمد و در کلاس‌ اساتیدی چون آقایان مظفر شفیعی، حمیدرضا نوربخش، رامبد صدیف و زنده‌یاد دکتر حسین عمومی شرکت کرد. از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۸ در کارگاه آواز استاد محمدرضا شجریان حاضر شد. کمانگری تا کنون آلبوم‌هایی به نام «رخت بنما» و «آواز سکوت» و… را به بازار موسیقی ارائه کرده است.

«پنجره‌ها» به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی واجرای مجید واشقانی هر هفته جمعه ساعت ۱۰ تا ۱۲ از شبکه آموزش پخش می‌شود.

برای اطلاع از آخرین خبرها و جزئیات برنامه با کانال برنامه @panjerehatv در ارتباط باشید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>