سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ آذر ۱۳۹۶ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

نخستین تیزر فیلم سینمایی «شاید عشق نبود» رونمایی شد

shayad eshgh nabood

نخستین تیزر فیلم سینمایی «شاید عشق نبود» ساخته سعید ابراهیمی فر رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، نخستین تیزر فیلم سینمایی «شاید عشق نبود» به کارگردانی سعید ابراهیمی فر که این روزها در گروه سینمایی «هنرو تجربه» در حال اکران است، رونمایی شد.

این تیزر توسط علیرضا رضایی ساخته شده است.

سعید ابراهیمی‌فر، پانته آ بهرام، سعید پورصمیمی، نیکی کریمی، مهتاب کرامتی، هنگامه قاضیانی، حسن پورشیرازی، مهدی احمدی، لاله اسکندری، سحر ذکریا، حمید رفیعی، سیروس همتی، سیامک انصاری، محسن شریفی، سیاوش درخشی، پوریا آذربایجانی، هوشنگ مرادی کرمانی، قربان نجفی و با معرفی سمانه وفایی و پدرام شریفی در «شاید عشق نبود» به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «عروسک فروشی در پارک، ماجراهایی را که بر سر دوست سینماگرش آمده‌ است برای دختر جوانی بازگو می‌کند. دختر جوان که از عوامل فیلمی است که در آن‌سوی پارک مشغول فیلمبرداری آن هستند در انتها به هویت مرد عروسک فروش پی می‌برد.»

تولید فیلم «شاید عشق نبود» در یک مقطع با بدعهدی تهیه‌کننده اولیه مواجه شد و به همین دلیل روند تولید و آماده نمایش شدن آن بازه زمانی ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۵ بوده است. در واقع ابراهیمی‌فر پس از بدعهدی تهیه‌کننده‌ اولیه و تغییر آن، تصمیم گرفت سه طرح کوتاه را کنار هم گذاشته و در آن سه وضعیت ممکن برای یک فیلمساز را به تصویر بکشد.

ابراهیمی‌فر اولین تجربه کارگردانی خود را با فیلم «نار و نی» در سال ۱۳۶۷ رقم زد، سال ۱۳۷۹ «تک درخت‌ها» را مقابل دوربین برد و سال ۱۳۸۳ هم «مواجهه» را ساخت.

سایر عوامل «شاید عشق نبود» عبارتند از کارگردان و نویسنده فیلمنامه: سعید ابراهیمی فر، مدیر فیلمبرداری: همایون پایور، صدابرداران: مهران ملکوتی، محمد صالحی، تدوین: سعید یاسی پور، علیرضا رضایی، موسیقی انتخابی: کلاوس شولتز، جان شورمن، سینماتیک ارکسترا، طراحی پوستر: مهوش واحدی، مشاور کارگردان: شهرام مکری، مجری طرح: سعید حقانی و تهیه‌کنندگان: آرش سجادی حسینی و علی گلبهاران.

لینک دانلود: نخستین تیزر فیلم سینمایی «شاید عشق نبود»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>