سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ آذر ۱۳۹۶ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

پیشنهاد کتاب عبدالجبار کاکایی در بیست و هفتمین «اتفاق ترانه»

etefagh-tarane-1

عبدالجبار کاکایی در بیست و هفتمین «اتفاق ترانه» حوزه هنری به علاقه مندان حوزه شعر و موسیقی، خواندن یک کتاب را پیشنهاد خواهد داد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر؛ بیست‌وهفتمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» روز شنبه دوم دی ‌ماه از ساعت ۱۷ در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می شود.

مهمان ویژه این رویداد عبدالجبار کاکایی است که با معرفی یک کتاب به علاقه مندان در این محفل شعر و موسیقی حوزه هنری حضور خواهد یافت.

وی متولد ۱۵ شهریور ۱۳۴۲ ایلام  نویسنده، شاعر و زبان‌شناس ایرانی است. کاکایی در زمینه‌های سرودن شعر، نقد و بررسی، اجرای برنامه‌های ادبی در صدا و سیما و مطبوعات فعالیت دارد و شاعر بسیاری از تیتراژهای سریال‌های تلویزیونی است. از کاکایی مقالات و نقدهای فراوانی پیرامون شعر این روزگار در مطبوعات درج شده است. همچنین عبدالجبار کاکایی مدرس و مدیر خانه شعر بنیاد نویسندگان و هنرمندان و دبیر علمی هشتمین جشنواره شعر فجر بوده است. او هم اکنون به‌عنوان مدیر برنامه «شعر و ترانه» فرهنگسرای ارسباران مشغول به فعالیت است که اولین پنجشنبه هر ماه برگزار می شود.

در بیست و هفتمین جلسه شعرخوانی «اتفاق ترانه» همچنین جمعی از شاعران و ترانه‌سرایان مطرح کشور شرکت می کنند.

etefagh tarane


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>