سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ دی ۱۳۹۶ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

مهلت شرکت در مسابقه «اعجوبه‌ها» تا پایان دیماه تمدید شد

ojoobeha

مهلت شرکت در مسابقه «اعجوبه‌ها»، بزرگترین مسابقه استعدادیابی ایرانی تا پایان دیماه تمدید شد.

به گزارش سوره سینما، سومین دوره از مسابقه استعدادیابی اعجوبه‌های ایرانی با داوری سروش صحت، پرواز همای، احسان کرمی و اشکان خطیبی در چهار رشته بازیگری، خوانندگی، استعدادهای عجیب و استندآپ کمدی در حال برگزاری است. بنابر اعلام روابط عمومی آپارات، مهلت ارسال آثار برای شرکت در این دوره که پیش‌تر تا ۱۸ دی ماه اعلام شده بود تا پایان دی‌ماه ۹۶ تمدید شد.

«اعجوبه‌ها» یک مسابقه استعدادیابی ایرانی است که اولین دوره آن در سال ۹۳ توسط سرویس اشتراک ویدیوی آپارات برگزار شد. این رویداد بزرگ در تمامی دوره‌های خود در سطح کشوری برگزار شده و هدف اصلی آن کشف و معرفی استعدادهای ناب ایرانی است.

«اعجوبه‌ها» علاوه بر کشف و معرفی استعدادهای نو، جوایز خاص و متفاوتی را هم برای برندگان احتمالیش در نظر گرفته است. سفر به مراکش (کازابلانکا)، اتریش،کشورهای حوزه اسکاندیناوی و آفریقای جنوبی بخشی از جوایز برگزیدگان این دوره از مسابقه اعجوبه‌ها هستند. این دوره از اعجوبه ها با حمایت اپلیکیشن پیگیر و شرکت های انسی و نان آوران برگزار می شود.

علاقمندان می‌توانند با ضبط یک ویدیوی کوتاه ۳ دقیقه‌ای از استعداد خود و بارگذاری آن در بخش اعجوبه‌های ۹۶ در آپارات در این مسابقه شرکت کرده و استعداد خود را در معرض دید و قضاوت داوران متخصص و مخاطبان قرار دهند. این مسابقه بخش مردمی نیز دارد که رأی‌گیری آن از طریق اپلیکیشن پیگیر در حال برگزاری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این مسابقه می‌توانید به صفحه این رویداد در آپارات به آدرس www.aparat.com/talent96 مراجعه کنید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>