سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ دی ۱۳۹۶ در ۱۲:۰۳ ب.ظ چاپ مطلب

برنامه «پنجره‌ها» میزبان کارگردان و بازیگر «صفر تا سکو» می‌شود

panjereha

سحر مصیبی و الهه منصوریان کارگردان و بازیگر مستند بلند «صفر تا سکو» مهمان این هفته برنامه «پنجره‌ها» هستند.

به گزارش سوره سینما، مجید واشقانی در برنامه این هفته «پنجره‌ها» با سحر مصیبی کارگردان و الهه منصوریان قهرمان ایران و جهان در رشته ووشو در بخش ساندا و یکی از بازیگران مستند بلند «صفر تا سکو» هم کلام می‌شود.

الهه منصوریان متولد (۱۳۷۰) در سمیرم اصفهان، ووشوکار ایرانی در بخش ساندا است. او یکی از تاپ ترین ووشوکاران بین بانوان دنیا و خواهر شهربانو و سهیلا منصوریان دیگر ووشو کاران اهل کشور ایران است.

«صفر تا سکو» مستندی بلند به کارگردانی سحر مصیبی و تهیه‌کنندگی مشترک مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی است که روایتگر زندگی خواهران منصوریان، ووشوکاران اهل سمیرم است که قهرمان جهان و ایران شدند. سحر مصیبی در این فیلم به بخش‌های مهمی از زندگی ورزشی و شخصی این سه خواهر از تمرینات با امکانات کم و مشکلاتی که آنها در طی این مسیر داشتند پرداخته است. قابل ذکر است هیچ‌کدام از صحنه‌ها در این فیلم بازسازی نشده و تمام اتفاقات به صورت واقعی فیلمبرداری شده و دوربین سحر مصیبی تمام لحظات واقعی این سه خواهر را به تصویر کشیده‌است.

گفتنی است در بخشی از برنامه داود رادفرمهر از خوانندگان کشور قطعاتی را اجرا خواهد کرد.

«پنجره‌ها» به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی واجرای مجید واشقانی هر هفته جمعه ساعت ۱۰ تا ۱۲ از شبکه آموزش پخش می شود.

برای اطلاع از آخرین خبرها و جزئیات برنامه با کانال برنامه @panjerehatv در ارتباط باشید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>