سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ دی ۱۳۹۶ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

یک جایزه بین‌المللی از پراگ برای فیلم سینمایی «اسرافیل»

esraafil

فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم‌های ایرانی پراگ را دریافت کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه‎ای فیلم سینمایی «اسرافیل»، این فیلم در هفته گذشته در جشنواره فیلم‌های ایرانی پراگ به نمایش درآمد و در مراسم اختتامیه توانست جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را دریافت کند.

همچنین «اسرافیل» دو هفته آینده در بخش مسابقه بین‌المللی جشنواره گوتنبرگ سوئد با ۱۹ فیلم رقابت خواهد کرد و پس از آن نیز در فستیوال بین‌المللی فیلم داکای بنگلادش و در بخش سینماگران زن به نمایش در می‌آید.

پخش بین‌المللی این فیلم سینمایی را کمپانی Dream Labs به مدیریت نسرین میرشب به عهده دارد.

بر اساس این گزارش، «‌اسرافیل» درامی درباره چالش‌ها، نیازهای عاطفی و روابط انسانی است که فیلمنامه آن توسط ارسلان امیری و آیدا پناهنده به نگارش درآمده است.

هدیه تهرانی، مریلا زارعی، هدی زین‌العابدین و پژمان بازغی، على عمرانى، پوریا رحیمی سام، سهیلا رضوى، سودابه جعفرزاده، یوسف بختیاری و… بازیگران این فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>