سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ بهمن ۱۳۹۶ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

آغاز ویژه برنامه «باهمستان سینما» در جشنواره فیلم فجر/ هادى کاظمى و مسعود سلامى میهمانان امشب

bahamestan1

اولین قسمت از ویژه برنامه «باهمستان سینما» در سى و ششمین جشنواره فیلم فجر شب گذشته روى آنتن رفت و امشب مسعود سلامى و هادى کاظمى میهمانِ این برنامه خواهند بود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومى برنامه «باهمستانِ سینما»، ویژه برنامه سى و ششمین جشنواره فیلم فجر، هر شب ساعت ٢٢:١۵ از شبکه جام جم به صورت زنده از پردیس سینمایى ملت به روى آنتن مى رود.

بخش اول این برنامه با عنوان «میز خبر» با حضور محمدرضا مقدسیان (مجرى و کارشناس) و میثم محمدى (مجرى و کارشناس) آغاز مى شود و به بررسى رویدادهاى مهم جشنواره و حواشى و اتفاقات جالب در اکران فیلم ها، جلسات پرسش و پاسخ، حضور مهمانان فرهنگى و مسئولان در کاخ رسانه مى پردازد.

همچنین بخش «خارج از قاب» برنامه اختصاص دارد به گزارش هاى تولیدى از حال و هواى نشست ها، حضور اهالى رسانه و مهمانان در پردیس ملت و علاوه بر مرور این اتفاقات به گفتگوى صمیمانه با چهره هاى هنرى و مسئولان نیز مى پردازد.

در بخش دیگرى از برنامه «باهمستان سینما» دقایقى با عنوان «پرتره خبرنگار»، به حضور یک فعال رسانه اى، روزنامه نگار و یا خبرنگار حوزه سینما پرداخته مى شود و نقطه نظرات و تحلیل آنها را در خصوص آثار اکران شده و کم و کیف برگزارى سى و ششمین جشنواره فیلم فجر مى بینیم که در اولین قسمت از ویژه برنامه «باهمستان سینما» پویا نبى، منتقد، روزنامه نگار و فیلمساز با محمدرضا مقدسیان و میثم محمدى به گفتگو نشست و پیرامون فیلمهاى «شعله ور» به کارگردانى حمید نعمت الله و «بمب، یک عاشقانه» به کارگردانى پیمان معادى نظرات خود را عنوان کرد.

در ادامه به گفتگوى ویژه «باهمستان سینما» مى رسیم که در این بخش محمدرضا مقدسیان میزبان عوامل فیلمهاى حاضر در جشنواره خواهد بود که شب گذشته در  نخستین قسمت از این ویژه برنامه با ابراهیم امینى، فیلمنامه نویس و انتخاب بازیگر، زیبا کرمعلى و امیرحسین هاشمى بازیگران جوان فیلم «لاتارى» به گفتگو نشست .

معرفى و نقد فیلمهاى جشنواره هم پایان بخش ویژه برنامه «باهمستان سینما» در سى و ششمین جشنواره فیلم فجر است که شب گذشته به معرفى و نقد فیلمهاى «لاتارى»، «بمب، یک عاشقانه» و «مصادره» اختصاص داشت و نکات مثبت و منفى این آثار مورد ارزیابى قرار گرفت.

مسعود سلامى مدیر فیلمبردارى فیلم سینمایى «مصادره» و هادى کاظمى بازیگر فیلمهاى «مصادره» و «امیر» میهمانان چهارمین روز از سى و ششمین جشنواره فیلم فجر در برنامه «باهمستان سینما» خواهند بود که ساعت ٢٢:١۵ بصورت زنده از پردیس سینمایى ملت، محل حضور اهالى رسانه روى آنتن شبکه جام جم خواهد رفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>