سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
جدیدترین آمار سازمان سینمایی

افزایش ۴۱ درصدی مخاطب و ۵۱ درصدی فروش در فروردین ۹۷

amar_jazb_mokhatab

بر اساس آمار ارائه شده توسط سازمان امور سینمایی،سمعی و بصری سینمای ایران در فروردین ماه ۹۷ نسبت به مدت مشابه در سال قبل، ۴۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش سوره سینما، سینمای ایران با جذب مخاطبی معادل ۴ میلیون و ۶۸۹ هزار نفر در فروردین ماه ۹۷ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۶، ۴۱ درصد رشد را شاهد بوده است.

به گفته روابط عمومی سازمان امور سینمایی،سمعی و بصری؛ سینمای ایران در فروردین ماه سال ۱۳۹۷ مجموعا ۴ میلیون و ۶۸۹ هزار و ۱۵۲ نفر مخاطب را جذب کرده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ با رقم ۳ میلیون ۳۰۷ هزار و ۳۳ نفر رشدی معادل ۴۱/۸ درصد را شاهد بوده است.

براساس آمار ارائه شده، همچنین سینمای ایران در فروردین سال ۱۳۹۷، مجموعا ۴۵ میلیارد و ۵۸۴ میلیون  و ۳۱۰ هزار تومان فروش داشته است که در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۶ با فروشی معادل ۳۰ میلیارد و ۷۸۱ میلیون و ۴۳۸ هزار تومان شاهد ۵۱/۵ درصد رشد فروش بوده‌ایم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>