سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ تیر ۱۳۹۷ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

نشست سینمای انیمیشن و بازتولید مواریث فرهنگی و هویت ایرانی برگزار می‌شود

akharin-dastan

نشست تخصصی «بررسی سینمای انیمیشن و بازتولید مواریث فرهنگی و هویت ایرانی» دوشنبه ۲۵ تیر ماه در پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما، نشست تخصصی «بررسی سینمای انیمیشن و بازتولید مواریث فرهنگی و هویت ایرانی» دوشنبه ۲۵ تیر ماه با حضور اشکان رهگذر؛ مؤسس و مدیر عامل استودیو هورخش و محمدرضا مقدسیان؛ منتقد سینما و جمعی از علاقه‏‌مندان این حوزه در پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این نشست انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» که با برداشتی آزاد از شاهنامه فردوسی تولید شده با حضور اشکان رهگذر، نویسنده و کارگردان این اثر معرفی خواهد شد و همچنین در ارتباط با موضوع این انیمیشن با حضور محمدرضا مقدسیان، منتقد سینما چگونگی بهره‌‏گیری از هنر انیمیشن برای بازتولید مواریث فرهنگی و هویت ایرانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در این نشست که دوشنبه ۲۵ تیر ۹۷ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات به آدرس پایین‌تر از میدان ولیعصر، ابتدای خیابان دمشق، شماره ۹ برگزار خواهد شد، چگونگی بازنمایی هویت ایرانی در انیمیشن‏‏‌های ایرانی مورد بحث و واکاوی قرار خواهد گرفت و راهکارهای مناسب و تاثیرگذار در این عرصه،  بیان خواهد شد.

شرکت در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>