سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ دی ۱۳۹۷ در ۱۱:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

پوریا رحیمی سام در نقشی متفاوت/ فیلم‌برداری «من می ترسم» به پایان رسید

man-mitarsam

فیلم‌برداری فیلم سینمایی «من می ترسم» جدیدترین ساخته بهنام بهزادی در تهران به پایان رسید.

به گزارش سوره سینما، آخرین سکانس چهارمین ساخته بهزادی، به تازگی در خیابان های تهران فیلمبرداری شد و به زودی مراحل فنی «من می ترسم» آغاز خواهد شد.

پوریا رحیمی سام که سالها در حوزه تئاتر فعالیت داشته و تا کنون در فیلم هایی همچون «احتمال باران اسیدی»، «ناهید»، «چهارراه استانبول» و…به ایفای نقش پرداخته است، با نقش و گریمی کاملا متفاوت در «من می ترسم» جلوی دوربین بهنام بهزادی رفت.

رحیمی سام درباره اولین همکاری خود با بهزادی نوشت: ترس‌های ما از بین نمی‌روند تنها از شکلی به شکل دیگر در می‌آیند… فیلم‌نامه‌ی بی‌نظیر «من می‌ترسم» این جمله را برایم به یادگار گذاشته است. تجربه‌ای بی‌نظیر در کنار بهنام‌بهزادی بزرگوار که شعور و دانش و انسانیتش امنیت تک‌تک عواملش است و گروه بازیگران و عوامل درجه‌یک و نازنینش که بهترین خاطره‌ها را برایم ساختند. امید آن‌که حال خوبِ فیلم عزیزمان، با مخاطبانمان نیز باشد.

در خلاصه داستان، «من می ترسم» چهارمین فیلم بلند سینمایی بهنام بهزادی، آمده است: بدیش اینه من وسط کلی شک ام که می خوام برم یا نه…ولی بدترش اینه که صدبرابرش مطمئنم نمی تونم بمونم.

در این فیلم، الناز شاکردوست، پوریا رحیمی سام، امیر جعفری، ستاره پسیانی، مهران احمدی و… بازی می کنند.

نویسنده، سرمایه گذار و تهیه کننده این پروژه بهنام بهزادی است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>