سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ بهمن ۱۳۹۷ در ۱:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب
مدیرعامل موسسه «هنروتجربه» مطرح کرد:

مذاکره با شورای اکران برای ارتقای شرایط نمایش فیلم‌های هنری و تجربی

sanei-moghadam

با حضور مدیرعامل موسسه «هنروتجربه» در جلسه شورای اکران درباره ایجاد شرایط بهتر برای اکران آثار هنری و تجربی بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی «هنر و تجربه»، جعفر صانعی مقدم مدیرعامل موسسه سینمایی «هنر و تجربه» که در جدیدترین جلسه شورای اکران در تاریخ دوشنبه اول بهمن حضور یافته بود درباره دلیل این حضور و نتایج آن توضیح داد: مهم ترین دلیل حضور من در شورای اکران مذاکره و تبادل نظر درباره ایجاد بهترین شرایط اکران برای فیلم های هنری و تجربی بود.

وی با مثبت ارزیابی کردن این جلسه و گفتگوی شکل گرفته گفت: محور گفتگوها درباره تعامل دوسویه شورای اکران و گروه «هنر و تجربه» برای ارتقای وضعیت اکران فیلم هنری و تجربی بود و از نمایندگان وزارت ارشاد خواستیم که با همکاری بیشتر در صدور مجوز اکران فیلم های هنری و تجربی این شرایط را فراهم کنند که آثاری از این دست در صف اکران نمانند.

صانعی مقدم افزود: استدلال ما این است که تسهیل در اکران فیلم های هنری و تجربی باعث می شود سبد اکران متنوع تر باشد و مردم با سلیقه های مختلف بتوانند آثار مدنظر خود را روی پرده تماشا کنند.

مدیرعامل موسسه سینمایی «هنر و تجربه» درباره دیگر محورهای مطرح شده اینگونه توضیح داد: نکته دیگر ما این بود که معیار برخورد با فیلم ها کیفیت آنها باشد نه پروانه ساخت ویدیویی و سینمایی و رویکرد ما باید به گونه ای باشد که فیلم های فرهنگی و خوب شرایط اکران درستی داشته باشند.

وی اضافه کرد: همچنین من این موضوع را با دوستان شورا مطرح کردم که سالن های کوچک و خوب به جمع سالن های «هنر و تجربه» اضافه شود تا فیلم های بیشتری انگیزه اکران در این گروه را داشته باشند و همچنین از اعضای شورا خواستم که آنها نیز فیلم های متناسب با حال و هوای گروه «هنر و تجربه» را تشویق کنند که در این گروه روی پرده بروند.

صانعی مقدم در پایان عنوان کرد: از دیگر مباحثی که در این جلسه مطرح شد، اکران همزمان فیلم هایی از جنس هنر و تجربه که در گروه آزاد اکران می شوند، بود که من از همکاری شورا در تحقق این امر تشکر و به این موضوع اشاره کردم که با رعایت حق فیلم های در حال اکران در گروه خودمان، میزبان آثاری از این دست خواهیم بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>