سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مهر ۱۳۹۸ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
مدیر امور سینمایی حوزه هنری بوشهر در گفت‌و‌گو با سوره سینما :

افزایش فروش تا مرز میلیاردی شدن/ پیش‌‌بینی رونق در نیمه دوم سال

besharat-kar

محمدمهدی مباشرت‌کار گفت: ما در استان بوشهر با یک سینمای سه سالنه افزایش فروش چشم‌گیری داشتیم و پیش‌بینی رونق مضاعفی در نیمه دوم سال داریم.

محمدمهدی مباشرت‌کار مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان بوشهر در گفت‌و‌گو با سوره سینما از وضعیت سینماهای استان در نیمه اول سال ابراز امیدواری کرد و گفت : ما از ابتدای امسال با تغییر سیستم پخش و افزایش ساعت های باز بودن سینما تلاش کردیم که فروشمان را افزایش دهیم و الان با رسیدن به مرز ۷۰۰میلیون تومان در پی رکورد میلیارد هستیم و طبق آمار جز استان های سود ده به شمار آمدیم.

وی افزود: اینجا شهر کوچکی است و تعداد زیادی از بومی‌های ثابت آن در شش ماه اول سال به دلیل گرمای هوا و رطوبت و شرجی ، شهر را ترک می کنند و به همین دلیل ما روی فروش بیشتر در نیمه دوم سال سرمایه گذاری کردیم.

وی توضیح داد : فعلا در بوشهر همین سینما بهمن را با سه سالن داریم که سالن یک با ۵۵۶صندلی ، سالن شماره دو با ۱۱۸ صندلی و سالن شماره ۳ با ۹۴ صندلی به قیمت بلیت ۱۰ هزار تومان فعال است.

مباشرت‌کار درباره وضعیت سالن های استان بوشهر گفت : این سالن ها آخرین بار در سال ۸۵ بازسازی شده اند و الان به شدت نیاز به بازسازی دارند و جدی ترین آسیب آن آگوستیگ سقف است که نیاز به تغییر یا تعمیر دارد. همچنین کف پوش سالن انتظار نیز نیاز به تغییر دارد.

وی همچنین درباره به سازی سالن ها گفت : قرار بود سالنی از طرف سازمان تبلیغات به ما اختصاص دهند که هنوز بودجه آن تصویب نشده و امیدواریم بتوانیم در حد بضاعتمان به بهترین شکل به هنر صنعت محبوب سینما در این استان رونق دهیم .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>