سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ آذر ۱۳۹۸ در ۱۰:۲۹ ق.ظ چاپ مطلب

ساخت پردیس سینمایی حوزه هنری در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد

pardis-4-salone-1

ساخت پردیس سینمایی حوزه هنری در شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری به منظور پاسخگویی به نیازهای سینمایی و هنری این استان آغاز شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری؛ ساخت «سینما بهمن» شهرکرد در راستای طرح‌های عمران و توسعه موسسه «بهمن سبز»آغاز شده  است. سینما بهمن به یک مجموعه فرهنگی ۴سالنی تبدیل خواهد شد.

pardis-4-salone-2

«سینما بهمن» شهرکرد از سال ۱۳۵۰ به صورت تک سالنی فعالیت خود را آغاز کرد. این سینما اکنون دارای یک سالن با ظرفیت ۴۸۰ نفر است که پس از۴ سالنی شدن، پاسخگوی سلایق مختلف سینمایی مخاطبان و تولیدات سینمایی ایران خواهد بود. با احداث و افتتاح این پردیس سینمایی، عموم مخاطبان استان چهار محال و بختیاری می‌توانند با وجود ۴ سالن مجزا، فیلم‌های دلخواه خود را انتخاب و تماشا کنند.

pardis-4-salone-3

در این خبر آمده است: این تغییر و بهسازی، دکوراسیون سالن انتظار، بوفه و مسیر ورود و خروج سینما نیز تغییر خواهد کرد و یک محل تفریحی دراین مجموعه سینمایی دایر خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود تا بهمن ماه سال ۹۸ از این پردیس سینمایی در شهرکرد بهره برداری شود.

pardis-4-salone-4

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>