سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ شهریور ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۷ ق.ظ چاپ مطلب
در بیست‌وچهارمین قسمت از فصل سوم برنامه «مکث» ببینید:

قصه دو دوست که بعد از نجات از سرطان خود را وقف بیماران کردند

Maks-S3E24

در قسمت بیست‌وچهارم از فصل سوم برنامه «مکث» فرناز رهنما میزبان دو دوست به نام‌های جمیله مظفری و منیر اسدی است که داشتن بیماری مشترک آنها را با هم آشنا و باعث دوستی‌شان شده است.

به گزارش سوره سینما، بیست‌وچهارمین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» یک‌شنبه ۲۳ شهریور ساعت حوالی ١٩:٣٠ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در هفته چهارم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه‌های محرم و صفر تهیه شده فرناز رهنما مجری و راوی خواهد بود.

در این برنامه فرناز رهنما میزبان دو دوست به نام‌های جمیله مظفری و منیر اسدی است که داشتن بیماری مشترک آنها را با هم آشنا و باعث دوستی‌شان شده است. مظفری و اسدی هر دو به سرطان سینه مبتلا بودند و رنج این بیماری را تحمل و بهبود یافتند اما این پایان ماجرا نبود این دوستان تصمیم گرفتند به یاری زنانی بپردازند که دچار این بیماری شده و با مشکلات روحی، جسمی و مالی ناشی از این بیماری روبرو هستند. آنها با به راه انداختن پویشی کوچک حتی به سایر شهرها سفر کرده و تا حد توان به زنان مبتلا به سرطان سینه کمک می‌کنند. روایت جالب این زنان مهربان را در «مکثم امشب ببینید و بشنوید.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>