سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ دی ۱۳۹۹ در ۸:۳۴ ب.ظ چاپ مطلب

تمدید جشنواره ملی نغمه‌های محمدی(ص) تا سی‌ام دی‌ماه

naghmehaye mohamadi

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی موسیقی نغمه‌های محمدی(ص) تا سی‌ام دی‌ماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی موسیقی نغمه‌های محمدی(ص) تا سی‌ام دی‌ماه ۱۳۹۹ تمدید شد، در این جشنواره از ده هنرمند و یا گروه موسیقی که بتوانند اثری فاخر پیرامون پیامبر اکرم تولید کنند از جهت علمی و مالی حمایت می شود.

موضوعات این جشنواره عبارتند از: شخصیت والای پیامبر اکرم ، پیامبر اکرم در قرآن کریم، پیامبر اکرم ، محور وحدت، پیامبر اکرم و عترت.

بنابراین گزارش، این جشنواره در دو بخش تجلیل از «برترین آثارموسیقیایی پیرامون وجود مبارک حضرت رسول اکرم» و «حمایت از ۱۰ هنرمند یا گروه هنری برتر برای تولید ۱۰ اثر شاخص موسیقایی پیرامون حضرت رسول اکرم» برگزار می شود که در بخش حمایت از آثارهنرمندان یا گروه‌های هنری، علاقمندان می توانند در گونه‌های متنوع حوزه موسیقی و سرود، طرح و ایده تولیدی خود را در موضوع جشنواره به همراه سوابق و نمونه آثار خود ارسال ‌کنند، شورای علمی جشنواره پس از ارزیابی،۱۰هنرمند یا گروه هنری برتر را طی فرایندی تخصصی(از ایده تا تولید ) برای تولید اثر شاخص، حمایت خواهد کرد.

علاقمندان می توانند آثار خود را تا تاریخ سی ام دی‌ماه ۱۳۹۹ به پایگاه(www.artfest.ir) ارسال نموده و برای اطلاع از جزئیات بیشتر درباره ساختار آثار ، نحوه ارسال و ثبت نام به همین پایگاه مراجعه شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>