سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۱ ق.ظ چاپ مطلب

اختتامیه جشنواره «شعر و داستان انقلاب» ۲۷ بهمن‌ماه برگزار می‌شود

sher-dastan-enghelab

مراسم اختتامیه جشنواره «شعر و داستان انقلاب» ۲۷ بهمن‌ماه در تالار اندیشه حوزه هنری به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره «شعر و داستان انقلاب»، ۲۷ بهمن‌ماه درسالن اندیشه حوزه هنری برگزار شده و همزمان در فضای مجازی پخش می‌شود.

براساس برنامه اعلام شده، نشست خبری دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب در روز بیست و پنجم بهمن ماه و شب شعر جشنواره نیز بیست و ششم بهمن برگزار می شود.

کارگاه‌های شعر و داستان این جشنواره که امسال به دلیل شرایط خاص کرونایی بدون حضور شرکت کنندگان برگزار می‌شود، صبح بیست وهفتم بهمن‌ماه از طریق فضای مجازی پخش شده و بعد ازظهر نیز مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان، طبق پروتکل‌های بهداشتی برگزار می گردد.

بر اساس اطلاعات دبیرخانه دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب، در جشنواره امسال ، در بخش شعر مجموعا ۶۳۹ اثر و در بخش داستان نیز۲۸۳ اثر شرکت کرده اند که بعد از دو مرحله داوری، آثار برگزیده انتخاب و برگزیدگان در مراسم اختتامیه معرفی می شوند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>