سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ اسفند ۱۳۹۹ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

مراحل پس از تولید «تماس بی پاسخ» به پایان رسید/ عرضه در شبکه نمایش خانگی

tamase bi pasokh

فیلم «تماس بی پاسخ» به کارگردانی هادی کیان‌نیا و با فضایی حادثه‌ای برای عرضه در شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی «تماس بی پاسخ» (missed call) به تهیه‌کنندگی سید میلاد جلالی و نویسندگی و کارگردانی هادی کیان نیا، همزمان با حضور در جشنواره های بین المللی آماده عرضه و نمایش در شبکه نمایش خانگی و پلتفرم های اینترنتی می شود.

این فیلم که مدتی است مراحل پس از تولید آن به پایان رسیده است داستان سفر دو زوج جوان را به شمال کشور روایت می کند و در خلاصه داستان آن آمده است: مسعود مرتکب بزرگترین اشتباه زندگی خود می شود که…

«تماس بی پاسخ» اولین فیلم بلند سید میلاد جلالی و هادی کیان نیا است که فضایی حادثه ای دارد و در آن از بازیگران تئاتری، جوان و بی نام استفاده شده است.

فیلمبرداری «تماس بی پاسخ» در شمال کشور و در ۲۵ جلسه انجام شد و زمان کنونی آن ۸۵ دقیقه است و با رده بندی سنی در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود.

بازیگران این فیلم را سید میلاد جلالی، عاطفه محمدی، سامان خسروی، سحر آزادی، شهاب نجفی زاده و هادی کیان نیا تشکیل می دهند.

در این فیلم آرش صادقی مدیر فیلمبرداری و بهزاد عبدی آهنگساز هستند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: سرمایه گذار: رقیه دباغی، مدیر تولید: هادی طاهری، تدوین: پویا صفوی، صدابردار: داوود قلی پور، طراحی و ترکیب بندی صدا: سید محمود موسوی نژاد، طراح گریم: اکبر امیری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: بابک کشن فلاح، منشی صحنه: سارا عبداللهی، جلوه ویژه بصری: محمد باقر زنگنه، تصحیح رنگ و نور: هوتن حق شناس.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>