سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ اسفند ۱۳۹۹ در ۱:۴۶ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «جنایت‌ بی‌دقت» به هنگ‌کنگ می‌رود

jenayate-bi-deghat

فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری در بخش سینمای جهان جشنواره فیلم هنگ‌کنگ به نمایش در می‌آید.

به گزارش سوره سینما، «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری در بخش سینمای جهان چهل‌وپنجمین جشنواره فیلم هنگ‌کنگ حضور خواهد داشت. هفت فیلم دیگر از فیلمسازان ایرانی هم در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

این جشنواره که از دوازده فروردین به مدت دو هفته برگزار می‌شود در بخش سینماى جهان، هشت فیلم ایرانی را به نمایش خواهد گذاشت.

این جشنواره از قدیمى‌ترین فستیوال‌هاى آسیایی است و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان دعوت از میهمانان خارجى را نخواهد داشت. دربخش‌هاى دیگر این فستیوال مرورى بر سینماى ژاپن و بخش رقابتى فیلمسازان جوان چین هم به چشم می‌خورد.

«جنایت بی‌دقت» به تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر محصول موسسه فرهنگی هنری کارنامه است و پخش جهانی آن را نسرین میرشب در کمپانی «دریم لب» بر عهده دارد. این فیلم پیش از این در بخش رقابتی جشنواره هایی نظیر ونیز  و شیکاگو به نمایش گذاشته شده و جایزه هوگوی نقره ای شیکاگو را بدست آورد. فستیوال های ویناله، توکیو فیلمکس، مد فیلم، شارجه، داکا و…. از دیگر جشنواره هایی هستد که «جنایت بی دقت» در آنها حضور داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>