سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

رامین کوشا موسیقی «زالاوا» را ساخت

zalava

‌ساخت و آهنگسازی موسیقی فیلم سینمایی «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری، توسط رامین کوشا به پایان رسید.

به گزارش سوره سینما، موسیقی فیلم «زالاوا» که با همکاری نوازندگان آمریکایی و ایرانی آماده شده، با انجام مراحل نهایی میکس و ضبط استودیویی توسط آدام اشمیت، بزودی بر روی نسخه اصلی این فیلم سینمایی قرار میگیرد.

رامین کوشا، آهنگساز و رهبر ارکستر ایرانی فعال در هالیوود، پیش‌ از این تجربه‌ی آهنگسازی فیلم و سریال‌هایی همچون ‏ Radioflash ، Abducted ، ۵th Passenger ، «خورشید»، «سرخپوست» و همکاری با کارگردانها و آهنگسازان آمریکایی را در کارنامه دارد.

مراحل نهایی تدوین و صداگذاری فیلم «زالاوا» در آخرین روزهای پاییز سال‌گذشته به پایان رسید اما ساخت موسیقی آن به پس از حضور در سی‌ونهمین جشنواره‌ی فیلم فجر موکول شد و «زالاوا» با استفاده از موسیقی انتخابی در بخش مسابقه‌ی سینمای ایران به نمایش درآمد.

این فیلم سینمایی به تهیه‌کنندگی روح‌الله و سمیرا برادری، در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر در ده بخش کاندیدای دریافت سیمرغ شد و توانست سیمرغ بهترین کارگردانی فیلم اول (ارسلان امیری) بهترین فیلم‌نامه (ارسلان امیری، آیدا پناهنده، تهمینه بهرام)، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (پوریا رحیمی سام) و دیپلم افتخار بهترین فیلمبرداری (محمد رسولی) را از آن خود بکند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>