سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۵۳ ب.ظ چاپ مطلب

حضور جان سینا در فیلمی با موضوع انتخابات آمریکا

John-Cena

جان سینا و کیتی بیتس در نقش‌های اصلی فیلم «مستقل» حضور داشته و روایتی سیاسی از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را به تصویر خواهند کشید.

به گزارش سوره سینما، فیلم سینمایی «مستقل» (The Independent) با حضور جان سینا و کیتی بیتس و با موضوعی سیاسی، روزهای آخر تأثیرگذارترین انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده را به تصویر می‌کشد.

در این فیلم جودی ترنر اسمیت، ستاره فیلم نتفلیکسی «کوئین و اسلیم» (Queen & Slim) نیز در نقش یک خبرنگار جوان ایده‌آل گرا حضور دارد که طی اتحاد با قهرمان زندگی‌اش برایان کاکس، از توطئه‌ای پرده برداشته و سرنوشت انتخابات و کشور را به دست خود می‌گیرند.

کیتی بیتس نیز از دیگر بازیگران این فیلم است که به‌عنوان اولین کاندید ریاست‌جمهوری زن ظاهر می‌شود این درحالی است که جان سینا به‌عنوان کاندیدی مستقل به ایفای نقش خود در این فیلم می‌پردازد.

لازم به ذکر است این فیلم در ادامه نقش‌آفرینی‌های جان سینا ستاره سابق رقابت‌های WWE در فیلم‌های سینمایی است. او پیش‌ازاین در آثار مشهوری نظیر «سریع و خشن» و «جوخه انتحار» بازی کرده است و سریال «صلح‌طلب» (Peacemaker) را هم برای شبکه اچ بی او مکس در دست‌کار دارد.

ناگفته نماند برایان اوشِی که یکی از سرمایه‌گذاران فیلم محسوب می‌شود از حضور جان سینا، بازیگر توانمند و کیتی بیتس با شهرت جهانی‌اش در فیلم «مستقل» ابراز خرسندی و هیجان کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>