سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۵۳ ب.ظ چاپ مطلب

نقش‌آفرینی مل گیبسون در فیلم اکشن «صندلی داغ»

Mel-Gibson

ساخت فیلم سینمایی «صندلی داغ» با نقش‌آفرینی مل گیبسون، اول نوامبر آغاز خواهد شد.

به گزارش سوره سینما، مل گیبسون بار دیگر در نقش قهرمان فیلم سینمایی «صندلی داغ» (Hot Seat) ظاهر خواهد شد. تولید این فیلم از اول نوامبر در ایالت نیومکزیکو آغاز و پخش آن در آمریکای شمالی بر عهده شرکت لاینزگیت گراینداستون انترتینمنت است.

این درحالی است که کارگردانی فیلم را جیمز کولن برِسَک که به تازگی فیلمبرداری «قلعه» با بازی بروس ویلیس را تمام کرد،  برعهده داشته و تهیه کنندگی آن را توسط رندل اِمِت، جورج فورلا و برسک پذیرفته‌اند.

لازم به ذکر است گری رسکین و اَلستیر برلینگهَم به‌عنوان مدیران تولید این فیلم معرفی شده‌اند.

گفتنی است «صندلی داغ» اقتباسی از داستانی از کالین واتس و لئون لَنگفورد است. فیلم روایتگر هکری بازنشسته است که توسط فردی ناشناس که بمبی زیر صندلی‌اش در محل کارش بسته، مجبور به دستبرد به یک مؤسسه رده‌بالای مالی و اعتباری شده است. مل گیبسون نقش مردی را ایفا می‌کند که باید این هکر را از ساختمان تله‌گذاری شده، نجات دهد.

لازم به ذکر است رندل امت به‌تازگی اولین تجربه کارگردانی‌اش در فیلم «نیمه‌شب در سوییچگرس» برعهده داشته و در حال حاضر با فیلم «مرا در رودخانه بشوی» با بازی رابرت دنیرو، جان مالکوویچ و جک هیوستن، در مرحله پیش‌تولید قرار دارد.

همچنین رندل امِت و جورج فورلا نیز تهیه‌کنندگی فیلم‌های «مرد ایرلندی» و «تنها بازمانده» را در سوابق کاری خود ثبت کرده‌اند.

شایان‌ذکر است جورج فورلا و رندل امت نیز از همکاری سومشان با مل گیبسون ابراز خرسندی کرده و از توانایی‌های این هنرمند استثنایی ستایش کردند.