سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۴۴ ب.ظ چاپ مطلب

«سقوط ماه» فیلم علمی-تخیلی جدید رولاند امریش

Moonfall

«سقوط ماه» با ژانری علمی-تخیلی، تصاویری از برخورد زمین و فضا را به نمایش گذاشته و فوریه ۲۰۲۲ عرضه جهانی خواهد شد.

به گزارش سوره سینما، فیلم هیجان‌انگیز «سقوط ماه» (Moonfall) چهارم فوریه ۲۰۲۲ عرضه جهانی خواهد شد. این در حالی است که استودیو لاینزگیت با انتشار تصاویری از این فیلم، عظمت فضای آن را به نمایش گذاشته و بینندگان برای اولین‌بار شاهد تصاویر با شکوهی از برخورد زمین و فضا و فجایعی که به وجود می‌آورد، خواهند بود.

همچنین تصاویری از بازیگری هالی بری در نقش جو فَولر، پاتریک ویلسون در نقش برایان هارپر و جان بردلی در نقش کی سی هاوسمن نیز منتشر شد. از دیگر بازیگران شاخص فیلم می‌توان به مایکل پنیا، چارلی پلامر، دانلد ساترلند و کرولینا بارتزک اشاره کرد که در تصاویر منتشر شده حضور نداشته‌اند.

گفتنی است فیلم «سقوط ماه» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی رولاند امریش ساخته شده است. او از اساتید فیلم‌های ژانر «فاجعه» تلقی شده و از دیگر فیلم‌های او می‌توان به «روز پس از فردا»، «روز استقلال» و «٢٠١٢» اشاره کرد.

هرالد کلوسر از همکاران همیشگی امریش نیز به‌عنوان نویسنده و سازنده موزیک متن در ساخت این فیلم حضور داشته است.

«سقوط ماه» همانند دیگر آثار رولاند امریش، بازگوی یک اتفاق فاجعه‌بار است. قدرتی ناشناس که کره ماه را از مدارش خارج کرده و آن را با سرعت به سمت زمین هدایت می‌کند.

در این داستان، جو فولر فضانورد سابق، باید با همکاری فضانورد دیگری، برایان هارپر و کی سی هاوسمن که به‌عنوان آخرین امیدهای نجات بشریت محسوب می‌شوند، موظف‌اند در مدت زمانی کم به زمین کمک کنند.

Moonfall-poster