سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۲۱ ب.ظ چاپ مطلب

حضور دیمین لوئیس و گای پیرس در سریال «یک جاسوس در میان دوستان»

A-Spy-Among-Friends

دیمین لوئیس و گای پیرس در مینی سریال شش قسمتی «یک جاسوس در میان دوستان» بازی می‌کنند.

به گزارش سوره سینما، تصاویر منتشر شده از «یک جاسوس در میان دوستان» (A Spy Among Friends) حاکی از حال و هوای یک درام جیمز باندی توأمان با تم رفاقت است. این مینی سریال بر اساس کتاب پر فروشی به همین نام به نویسندگی بن مکنتایر ساخته شده است.

«یک جاسوس در میان دوستان» روایتی از شخصیت‌های «نیکولاس الیت» (لوئیس) و «کیم فیلبی» (پیرس) است که هر دو از جاسوسان دوران جنگ سرد بوده و رفاقتی دیرینه دارند. این در حالی است که «فیلبی» یک افسر سازمان اطلاعات بریتانیا و جاسوس دوجانبه سازمان «کاگ‌ب» و «الیِت» همکار او در سازمان اطلاعات است. رفاقت این دو در نهایت منجر به فجایع امنیتی سازمان‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس می‌شود و آغازگر بازی‌های خطرناک جاسوسی علیه روسیه خواهد شد.

دیمین لوئیس با فضای درام‌های جاسوسی بیگانه نیست. او در سه فصل اول سریال مهم «میهن» نقش یک جاسوس دوجانبه را بازی کرده است. اکثر فصل‌های سریال «میهن» (Homeland) پیرامون مأموریت‌های سازمان سیا در کشورهای خاورمیانه است.

لازم به ذکر است لوئیس در چند سال اخیر در سریال «میلیاردها» (Billions) نقش‌آفرینی کرده و پس از پنج فصل از این سریال جدا شد.

همچنین گای پیرس که بیشتر به‌خاطر نقش‌آفرینی در فیلم «یادگاری» (Memento) کریستوفر نولان مشهور است، اوایل امسال با بازی در سریال «میر اهل ایست‌تاون» (Mare of Easttown) باری دیگر بر سر زبان‌ها افتاد.

شایان‌ذکر است سریال «یک جاسوس در میان دوستان» پاییز سال ٢٠٢٢ از شبکه بریتباکس در انگلیس و شبکه اسپکتروم در آمریکا پخش خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>