سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ آذر ۱۴۰۰ در ۱:۵۱ ب.ظ چاپ مطلب

آخرین اخبار از سریال «آخرین بازمانده از ما»

آخرین بازمانده از ما

نیک آفرمن از آخرین بازیگران شاخصی است که به سریال «آخرین بازمانده از ما» شبکه اچ بی او ملحق شده است.

به گزارش سوره سینما، نیک آفرمن که بیشتر به‌خاطر نقش‌آفرینی در سریال «پارک‌ها و تفریحات» (Parks and Recreation) شناخته می‌شود به سریال «آخرین بازمانده از ما» (Last of Us)  پیوست.

داستان این سریال بر اساس بازی مشهور پلی‌استیشن ساخته شده است. بیست سال پس از این که یک قارچ کشنده اغلب جمعیت کره زمین را کشت، جوئل با بازی پدرو پاسکال استخدام می‌شود تا ایلای با بازی بلا رمزی را از یک محدوده (دیکتاتوری) قرنطینه شده نجات دهد. مأموریتی که در ابتدا بسیار ساده به نظر می‌رسد به ماجرایی خشن و احساساتی تبدیل می‌شود. این دو باید سفری دراز را در آمریکا پیش بگیرند و فقط یکدیگر را برای اتکا دارند.

بازیگران دیگر پروژه را گابریل لونا در نقش برادر جوئل، نیکو پارکر در نقش دختر جوئل و مرل دندریج در نقش مارلین تشکیل می‌دهند.

همان‌طور که گفتیم نیک آفرمن بیشتر برای نقش‌آفرینی در سریال «پارک‌ها و تفریحات» شناخته می‌شود. او نقش بزرگ‌مرد ران سوانسون را طی هفت فصل سریال بازی کرد. امی پولر هم‌بازی دیگر او در آن سریال بود. این دو یک مسابقه به نام (Making It) برای شبکه ان‌بی‌سی ساخته‌اند که نامزد جایزه امی شد. از دیگر سریال‌های شاخص آفرمن می‌توان به «دِوز» (Devs) برای شبکه اف اکس، «کالین در سیاه‌وسفید» (Colin in Black & White) برای شبکه نتفلیکس و «پم و تامی» (Pam & Tommy) برای شبکه هولو اشاره کرد.

کریگ مزین که سریال «چرنوبیل» (Chernobyl) را در کارنامه دارد، مدیر تولید «آخرین بازمانده از ما» است. نیل دراکمن طراح بازی کامپیوتری اصلی، از دیگر مدیران تولید پروژه است. اکثر تیم تولید بازی کامپیوتری من‌جمله اسد قزلباش در پشت‌صحنه این سریال حضور خواهند داشت. کانتمیر بالاگو کارگردان قسمت اول خواهد بود و علی عباسی و جزمیلا ازبانیچ کارگردانان قسمت‌های دیگر خواهند بود.