سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ تیر ۱۴۰۲ در ۷:۲۳ ب.ظ چاپ مطلب

تولید قسمت سوم «آخرین بازمانده از ما»

LastOfUs

چندی پیش شایعه جدیدی مبنی بر ساخته شدن قسمت جدید بازی «آخرین بازمانده از ما» در فضای مجازی منتشر شد.

سوره سینما – کمپانی سونی هیچ خبر رسمی برای ارائه قسمت سوم بازی «آخرین بازمانده از ما» (The Last of Us) برای پلی استیشن ۵ و ۶ اعلام نکرده است ولی شایعات حاکی از آن است که بازی فعلا در فاز غیر رسمی بوده و گویا در حال تولید است.

جدیدترین شایعه را دنیل ریچمن پخش کرد و ادعا کرد که بازی حول گروهی از اسکونجر‌ها در اطراف یک شهر ویران شده، می‌گذرد. این گروه در یک عمارت ویکتوریایی که پایگاه آنان نیز هست، زندگی می‌کنند. یک کاراکتر مرد دوست‌داشتنی به نام لوکاس مسئول آموزش «زندگی در شرایط سخت» به جوانان بوده و عاشق یکی از این جوانان می شود. کاراکتر دیگری به نام میسون وجود دارد که یک سرباز سابق است که در آزمون سختی میان عشق به یک مرد دیگر به نام ازرا و صلاح گروه، قرار می‌گیرد. ازرا یک مردی است که تلاش می‌کند تا رهبری این عمارت ویکتوریایی را از کاراکتری زن به نام ول بگیرد. یک کاراکتر زن دیگری به نام گریسیس وجود دارد که حدودا بیست سال سن دارد.

البته این شایعات ممکن است که اساسی در واقعیت نداشته باشند. ممکن است که حتی در صورت درست بودن برخی از نکات فاش شده از قصه، جزئیات تغییر کنند و نمی‌توان اهمیت زیادی برای این شایعات قائل شد.