سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۹ ق.ظ چاپ مطلب
همراه با فجر۴۰؛

رامین سهراب: با بودجه یک فیلم آپارتمانی، فیلم اکشن تولید کرده‌ایم/ آخرین مراحل تولید

چهلمین جشنواره فیلم فجر

کارگردان فیلم سینمایی «لایه‌های دروغ» با اشاره به بودجه تولید این فیلم در ژانر اکشن گفت: این فیلم را با یک بودجه بسیار ناچیز و شاید خیلی کمتر از بودجه فیلم‌های آپارتمانی و یا فیلم‌های کوتاه تولید کرده‌ایم.

رامین سهراب کارگردان و بازیگر فیلم سینمایی «لایه‌های دروغ» که امسال با این فیلم در جشنواره فجر قرار حضور دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار سوره سینما از آخرین وضعیت تولید فیلم خود خبر داد و گفت: صداگذاری «لایه‌های دروغ» که توسط Alex Boyesen در کشور تایلند در حال اجرا است، هنوز به اتمام نرسیده اما همه تلاشمان را می‌کنیم که فیلم را به جشنواره برسانیم.

* با شکسته شدن پای من، فیلم‌برداری فیلم ۳ سال به تعویق افتاد

برای فیلم سینمایی «لایه‌های دروغ» در تاریخ ۲۳ تیرماه ۱۳۹۷ نشست خبری برگزار شد و کارگردان فیلم در آن نشست اعلام کرد که قصد دارد جشنوارهٔ همان سال فیلم را اکران کند اما این اتفاق رخ نداد و فیلم برای ۳ سال مسدود باقی ماند، رامین سهراب در توضیح این مسئله به خبرنگار سوره سینما گفت: آن زمان هم فیلم ما کامل نشده و سکانس‌هایی از آن باقی‌مانده بود، در حال فیلم‌برداری سکانس‌ها بودیم که پای من از سه جهت مختلف شکست و مجبور شدم برای درمان و عمل به کشور فنلاند برگردم.

رامین سهراب

سهراب ادامه داد: با اینکه پایم را گچ گرفته بودم اما سکانس‌های باقی‌مانده به حدی سخت بود که با آن پای شکسته نمی‌توانستم کار کنم. ازاین‌رو فیلم‌برداری به تعویق افتاد.

وی افزود: پس از خوب شدن پای من برای ادامه تولید با مشکل بودجه روبه‌رو شدیم و پس از آن هم کرونا آمد و شدت گرفت که در نهایت ادامه فیلم‌برداری به امسال رسید.

رامین سهراب

* خوشحالم که فیلمم در جشنواره فجر حضور دارد

کارگردان فیلم «ویولون» در خصوص جایگاه فیلمش در جشنواره چهلم بیان کرد: برایم سخت است که از جایگاه این فیلم در جشنواره صحبت کنم چرا که خیلی جشنواره فیلم فجر را دنبال نکرده‌ام و از همه مهم‌تر از ۲۱ فیلم دیگر چیزی نمی‌دانم اما همه اتفاقات بستگی به هیئت داوران و تماشاچی‌ها دارد که از چه زاویه‌ای به فیلم من نگاه خواهند کرد. ما در این عرصه قوی نیستیم چرا که نه کسی ما را می‌شناسد و نه ماکسی را می‌شناسیم اما بسیار خوشحالم که فیلمم در میان ۲۲ فیلم جشنواره پذیرفته شده است.

Ramin-Sohrab-5

* تولید یک فیلم اکشن با بودجه فیلم‌های آپارتمانی

سهراب با اشاره به بودجه تولید فیلم «لایه‌های دروغ» توضیح داد: این فیلم با بودجه بسیار کمی تولید شده است. همه می‌دانند ساخت یک فیلم اکشن چقدر سرمایه می‌برد اما ما این فیلم را با بودجه یک فیلم آپارتمانی و شاید هم کمتر از آن تولید کرده‌ایم.

وی در مورد پروانه نمایش نیز گفت: برای پروانه نمایش اقدام کرده‌ایم البته با چند اصلاحیه روبه‌رو شدیم که آن‌ها را برطرف کرده و فیلم را مجدد برای دریافت پروانه نمایش ارسال کردیم.

Ramin-Sohrab-4

این بازیگر در پایان و در پاسخ به این سؤال که آیا تمامی عوامل پساتولید فیلم از کشورهای دیگر بوده‌اند، اظهار داشت: خیر ما با ایرانی‌ها هم کار کردیم فقط موسیقی، صداگذاری و اصلاح رنگ را در کشورهای دیگر انجام داده‌ایم. لازم به ذکر است که موسیقی این فیلم نیز توسط Greg Dombrowski ساخته شده است.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>