سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ دی ۱۴۰۰ در ۶:۴۷ ب.ظ چاپ مطلب

تیم آلن مجدداً در نقش بابانوئل ظاهر می‌شود

The-Santa-Clause

شکست فاجعه‌آمیز سریال «شرکت بابانوئل» درس عبرتی برای دیزنی شد و آن‌ها تصمیم گرفتند که دوباره از تیم آلن استفاده کنند.

به گزارش سوره سینما، تیم آلن دوباره و این بار در سریالی برای سرویس دیزنی پلاس در نقش بابانوئل ظاهر خواهد شد. آلن پیشتر در سه قسمت فیلم «بابانوئل» (The Santa Clause) برای کمپانی دیزنی در نقش اسکات کلوین (بابانوئل) ظاهر شده بود.

بر اساس اخبار منتشر شده توسط دیزنی داستان این مجموعه بر این قرار است: کلوین قرار است که جشن تولد ۶۵ سالگی‌اش را بگیرد و متوجه می‌شود که او نمی‌تواند تا ابد بابانوئل باشد. وی متوجه قصور در انجام وظایف یک بابانوئل شده است. از این مهم‌تر، این است که او در دنیای واقعی خانواده دارد و باید در کنار آن‌ها و علی‌الخصوص دو فرزندی که در قطب شمال بزرگ شده‌اند، باشد.

با توجه به اینکه یک بابانوئل باید تعداد زیادی الف‌ها، کودکان و خانواده را راضی کند، او به دنبال یک جانشین لایق می‌افتد. در این بین، او خانواده خود را به جنوب قطب می‌آورد تا زندگی در میان مردم عادی را تجربه کنند.

تیم آلن نه تنها در نقش سابق خود ظاهر می شود، بلکه یکی از مدیران پروژه خواهد بود. جک بوردیت همکار قدیمی آلن در «آخرین مرد» (The Last Man Standing) یکی دیگر از مدیران پروژه است. برودیت سریال های موفق «فریجر» (Frasier) و «خانواده مدرن» (Modern Family) را در کارنامه دارد.

کوین هنچ، ریچارد بیکر و ریک مسینا دیگر همکاران آلن در مجموعه «آخرین مرد» هستند که در این پروژه نیز حضور دارند.

آلن یکی از پر کار ترین بازیگران تاریخ دیزنی بوده است. او در «بازسازی خانه» (Home Improvement) سریال موفق دهه نود، برای دیزنی بازی کرد. و شاید معروف ترین نقش او به غیر از بابانوئل، صداگذاری روی کاراکتر «بازلایتیر» (Lightyear) در سری فیلم های «داستان اسباب بازی» (Toy Story) بوده است. او در چند فیلم کوتاه دیگر نیز در نقش بازلایتیر ظاهر شده است. او در فیلم «جنگل به جنگل» (Jungle 2 Jungle) ظاهر شد.

تولید سریال «بابانوئل» از اوایل ماه مارچ آغاز می شود.

تیم آلن یکی از اندک بازیگران غیرلیبرال هالیوود است. اما علی‌رغم فضای امروز هالیوود *، دیزنی تصمیم گرفت تا سریال جدید را با او بسازد. شکست سخت «شرکت بابانوئل» (Santa Inc) (اینجا بخوانید) به دیزنی ثابت کرد که سیاست شبکه اچ بی او و در سطح کلان کمپانی وارنر در قبال کریسمس، فاجعانه بود. اچ بی او سریالی با تم کریسمس را با افرادی که از کریسمس متنفرند (سارا سیلورمن و سث روگن) برای افرادی که از کریسمس متنفرند، ساخت. دو دسته از مردم آمریکا از کریسمس متنفرند: دسته اول کسانی هستند که تنها هستند و کسی را ندارند تا در کنار آنها این عید را جشن بگیرند، لذا با دیدن شادی مردم، از روی حسادت از کریسمس متنفر شده‌اند. این دسته بسیار تعدادشان از دسته اول بیشتر است. (البته بعضی از سازمان‌های مردمی و دولتی خیری هستند که با آغوش باز، پذیرای این افراد هستند.) دسته دوم کلاً با اساس کریسمس مشکل دارند. ۹۹ درصد زیر مجموعه دسته دوم را لیبرال‌های افراطی تشکیل می‌دهند. این افراد فقط در شبکه‌های اجتماعی زندگی می‌کنند و به دنبال چیزی می‌گردند تا از آن عصبانی بشوند.

* فضای امروز هالیوود متناسب با خواسته‌های لیبرال‌های شبکه اجتماعی شکل گرفته است. این افراد درصدد گسترش همجنس‌بازی، تراجنسیتی، تنفر میان نژادی و گلوبالیسم هستند. این افراد به دنبال از بین بردن آزادی بیان هستند.