سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۴:۰۱ ب.ظ چاپ مطلب

ساخت یک سریال و یک فیلم بر اساس داستان‌های استیون کینگ

Stephen-King

رمان‌های «بیلی سامرز» و «بوگی من» از استیون کینگ، سوژه ساخت یک مینی‌سریال و یک فیلم سینمایی خواهند شد.

به گزارش سوره سینما، جی جی آبرامز مینی سریالی بر اساس «بیلی سامرز» (Billy Summers) رمان استیون کینگ، می‌سازد. داستان این رمان درباره یک تک تیرانداز سابق ارتش است که اکنون فقط به صورت قراردادی آدم بدها را می‌کشد. او که در تلاش این حرفه را کنار بگذارد، در قرارداد آخرش به سفارش دهنده بیشتر مشکوک می شود. آبرامز و کینگ همکاری‌های متعددی با یکدیگر داشته‌اند. «کسل راک» (Castle Rock) و «داستان ایزی» (Lisey’s Story) دو نمونه از همکاری‌های آنان است.

اد زوئیک و مارشال هرسکویتز مدیران پروژه خواهند بود. زوئیک مجموعه را کارگردانی نیز می‌کند.

سوفی ثاچر و کریس مسینا در فیلمی بر اساس «بوگی من» (The Boogeyman) داستان کوتاهی به قلم استیون کینگ، بازی خواهند کرد؛ راب سوج این اثر را برای پخش در سرویس هولو می‌سازد.

«بوگی من» در میان بهترین داستان‌های کوتاه از استیون کینگ قرار دارد. این دهمین داستان کوتاهی از کینگ است که سوژه یک اثر سینمایی می‌شود. داستان اورجینال درباره کشته شدن اعضای یک خانواده توسط یک موجود مخوف بود. داستان فیلم درباره کشته شدن مادر یک خواهر و برادر است. پدر این دو دچار افسردگی شدید شده است و غافل از وجود یک موجود رعب آور در خانه‌اش است.

ثاچر با بازی در سریال «یلوجکت» (Yellowjackets) برای شبکه شوتایم بر سر زبان‌ها افتاد. او اخیر نقش کوتاهی در «کتاب بوبا فت» (The Book of Boba Fett) اثر دیزنی، داشت. مسینا سال گذشته در فیلم «خیلی اهمیت می‌دهم» (I Care a Lot) داشت و امسال در «با جین تماس بگیر» (Call Jane) حضور دارد.