سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۴:۰۵ ب.ظ چاپ مطلب

اعلام تاریخ پخش فصل پایانی «بهتره با ساول تماس بگیری»

بهتره با ساول تماس بگیری

شبکه ای ام سی از تاریخ پخش آخرین فصل «بهتر با سال تماس بگیری» و ساخت سه انیمه بر اساس این سریال خبر داد.

به گزارش سوره سینما، شبکه ای ام سی پخش فصل ششم و پایانی سریال محبوب «بهتره با ساول تماس بگیری» (Better Call Saul) را برای ماه آپریل مقرر کرد. شبکه ای ام سی وعده تولید و پخش سه انیمه بر اساس این مجموعه را نیز داد. «کارآموزی بهتره با ساول تماس بگیری» (Better Call Saul Employee Training) یکی از این انیمه‌های در حال پخش است.

«بهتره با ساول تماس بگیری» داستان وکیل مجموعه «بریکینگ بد» را دنبال می‌کند. نحوه دور زدن قانون و اعمال حربه‌ها و ترفندها برای رهایی مجرمان از بند قانون، سبب محبوبیت این مجموعه بالاخص در ایران شده است. او در پایان فصل پنجم متوجه شد که جامعه فرصت راستی و درستی را به او نخواهد داد و نام خود را از جیمی مگیل به سال گودمن تغیر داد.

بهتره با ساول تماس بگیری

«جیمی خوش دست» (Slippin’ Jimmy) انیمه شش قسمتی خواهد بود که درباره داستان جوانی این وکیل را به سبک انیمیشن‌های دهه هفتاد، بازگو می‌کند. همسر سال سوژه یک انیمه دیگر به نام «کافه کوپر» (Cooper’s Bar) خواهد بود و لوکیشن این انیمه در لس آنجلس است.

فصل چهارم «کارآموزی بهتره با ساول تماس بگیری» درباره نحوه ساختن تبلیغات تلویزیونی به سبک سال گودمن است. فصول پیشین درباره کارآموزی خدمه زنجیره فست فود لوس پولوس هرمانوس بود. همسر سال وظیفه آموزش اخلاق کاری به این کارکنان بود.

فصل پایانی «بهتره با ساول تماس بگیری» به دو پارت تقسیم می‌شود. پارت اول در ماه آپریل پخش شده و پارت دوم از اواسط جولای پخش می‌شود. پیتر گول درباره ساخت فصل آخر گفت: به نظر من این فصل جاه طلبانه ترین، دل شکنانه ترین و سورپرایز کننده‌ترین فصل خواهد بود. با توجه به چالش‌های بزرگی که سر راه ما بود، تمامی دست‌اندرکاران و نویسندگان بیش از انتظار ظاهر شدند. من بی‌صبرانه منتظرم تا حاصل زحماتمان را به نمایش بگذاریم.