سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۵:۲۰ ب.ظ چاپ مطلب
آنجلینا جولی در یمن؛

فرقی بین اوکراین و یمن نیست

anjelina-yemen-1

آنجلینا جولی که برای پیگیری وضع مردم یمن به آن کشور سفر کرده است گفت: ما نمی‌توانیم بین اوکراین و یمن فرق بگذاریم.

به گزارش سوره سینما، آنجلینا جولی بازیگری که فعالیت‌های بشر دوستانه متعددی در آفریقا و دیگر اقصی نقاط محروم داشته است، به یمن رفت تا حمایت خود از وضع مردم مظلوم آن کشور را بیان کند.

قسمت رسیدگی به وضعیت پناهجویان سازمان ملل امید دارد که این ملاقات توجه جهان را به نیازهای یمن که فقیرترین کشور دنیای عرب است، بکشاند. این سازمان روز ۱۶ مارچ کنفرانسی برای رسیدگی به وضعیت موجود برگزار خواهد کرد.

آنجلینا جولی گفت: من به آدن رفتم تا با خانواده‌های جنگ زده در مرکز پناهجویان سازمان ملل، دیدار کنم و حمایت خود را نشان دهم. من نهایت تلاشم را می‌کنم تا اوضاع بغرنج موجود را به گوش همه برسانم.

anjelina-yemen-2

جولی در توییت دیگری نوشت: ما با مشاهده وضعیت اوکراین خواستار پایان جنگ در آن سرزمین شدیم؛ من به یمن آمده‌ام تا حمایت خود را به نیازمندترین مردم نشان دهم. وضعیت اینجا بسیار بغرنج است. هر لحظه یک نفر در اینجا جان خود را از دست می‌دهد. وضعیت اقتصادی این کشور وضع بسیار نابسامانی داشته و بیش از ۲۰ میلیون نفر یمنی متکی به کمک‌های بشردوستانه هستند.

جولی وضع بحرانی در یمن را با وضعیت اوکراین مقایسه کرد و گفت همه نیاز به کمک دارند. جولی نماینده مخصوص بخش رسیدگی به وضعیت پناهجویان سازمان ملل، به صورت رسمی به یمن رفته است.

جولی در ادامه اذعان داشت: بیش از یک میلیون نفر در هفته گذشته از اوکراین فرار کرده‌اند. اگر چیزی از آن وضعیت یاد گرفته باشیم این است که نباید فرقی بین کمک رسانی به مظلومان جهان بگذاریم. همه به یک میزان شایسته محبت هستند. زندگی جنگ زده‌ها در جای‌جای جهان ارزش یکسان دارند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>